Fløffy Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Var ein tur i skogen i dag og tok dette biletet. Er cropet og justert kontrast.. Tek imot konstruktiv kritikk F 6.3 1/125sek ISO 640 Lenke til kommentar
Dolan Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Veldig flatt, og jeg tror hvis bildet hadde hatt mer dybdefokus ville det blitt litt mer interessant. I tillegg liker jeg ikke at det grønne bladet på høyresida der er kuttet av. Ellers helt greit Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Tja... Føler bildet er noe "urent" (kornete) og "ullent". Synes ikke det virker skarpt nok. Jeg ser du har brukt 18-200mm i full tele og lukkertiden er ikke akkurat "idiotsikker" med tanke på bevegelsesuskarphet. (Så sant ikke stativ er brukt) Jeg synes også du har med formye innformasjon i bildet. Poenget er ikke å vise mest mulig, men å vise det som faktisk er "viktig". Her synes jeg bladet nede til venstre og den stilken til venstre for blomsterkronen forstyrrer litt.. Annbefaler deg å prøve et 100mm makro objektiv til formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå