ponnihest Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Festet på blitzen som skyves på plass på kameraet er knekt. En bit mangler, og blitzen kan derfor ikke brukes forsvarlig. Er en Canon 580 EX om jeg ikke husker feil. Går det an å kjøpe nytt feste, eller hva? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 580EX har metallfot hvis jeg ikke husker feil, 430EX første utgave har plastfot, det er noen modeller imellom de men de kjenner jeg ikke til. Kan tenke at den letteste plassen for og finne deler er på Ebay, men da må du vite hvilken typebenevnelse blitsen har. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Her inner du kanskje det du trenger, noe i og for seg innlegget før sier. : http://www.ebay.com/...0+foot&_sacat=0 Delen du trenger ser jo ut til å koste Kr. 90,- rett hjem i postkassa. Endret 27. mai 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Takk for tips! Den har nok plastfeste :/ Den er den gamle versjonen, med skrufeste. Kan jeg få nytt feste òg? Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Takk for tips! Den har nok plastfeste :/ Den er den gamle versjonen, med skrufeste. Kan jeg få nytt feste òg? Det klarer ikke jeg å svare på, har aldri sett en slik blitz på nærme hold. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Tror jeg svarer meg selv på at det ikke går. Er 580EXII som har slikt feste jeg tenker på. Ny sko bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå