staagri Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Har fått tilbud på et HP PhotoSmart 812 gjennom jobben nå, jeg skulle få det for 2500,- Ser laveste pris på vebshop er 3800,- Så vis en samenligner det med andre kamera til 2500,- er dette et godt kjøp?? Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har fått tilbud på et HP PhotoSmart 812 gjennom jobben nå, jeg skulle få det for 2500,- Ser laveste pris på vebshop er 3800,- Så vis en samenligner det med andre kamera til 2500,- er dette et godt kjøp?? HP PhotoSmart 812 fik generelt dårlige anmeldelser, da det kom frem. I stedet for bør du nok kigge på nyere kameraer i denne prisklasse, fx Nikon Coolpix 3100, som generelt har fået fine anmeldelser, bl.a. her på akamera.no. Nikons kameraer har også den fordel, at de understøtter den mest udbredte, billigste og bedste hukommelseskortsløsning på markedet - Compact Flash. Du kan se akameras anmeldelse her: http://www.akamera.no/art.php?artikkelid=935. Pt laveste pris i følge akameras prisguide er 2795, - kr. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg ville heller vurdert A70 som også har AF-lampe i dårlig belysning ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå