Gå til innhold

Hvordan får jeg råd til Iphone 4S når jeg er 13


Anbefalte innlegg

Ikke enig!!! Min ipad erstattet pcen min. Bruker nå KUN ipad til det dagligdagse tingene jeg brukte maccen til. Og en smart mobil erstatter en telefon 100%. Jeg skriver mye raskere på en smartmobil en en drittt tlf med taster. Ergo er taste tlf dårligere

 

Jeg tror de fleste som finner seg til rette med en smarttelefon går rett fra en telefon med bare nummertaster , slik at de uansett hadde lav SMS hastighet, det er derfor det er så lite smarttelefoner med skikkelig tastatur å få tak i, de fleste vet ikke hva de burde savnet (en god telefon med qwerty taster), det er ikke fysisk mulig å skrive SMS raskt på en gammeldags nummertast telefon, så en telefon med touchskjerm tastatur slår dette lett. Og de som finner seg til rette med en ipad, kan ikke ha vært noe særlig annet enn sløve sofasurfere fra før (altså de fleste som utelukkende har laptop hjemme). Liker du å skrive, og bruke data så mye at det medfører seriøs slitasje på øyene, kan en bare glemme pad. Det sier seg vel nesten selv.

Endret av festen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste som finner seg til rette med en smarttelefon går rett fra en telefon med bare nummertaster, slik at de uansett hadde lav SMS hastighet, det er derfor det er så lite smarttelefoner med skikkelig tastatur å få tak i, det er ikke fysisk mulig å skrive SMS raskt på en gammeldags nummertast telefon.

Ikke fysisk mulig? Da jeg brukte ordliste på mitt nummertastatur suste meldingene av gårde raskt som bare det. Har hatt smarttelefon i noen måneder nå, og det går ganske mye tregere enn det gjorde før

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste som finner seg til rette med en smarttelefon går rett fra en telefon med bare nummertaster, slik at de uansett hadde lav SMS hastighet, det er derfor det er så lite smarttelefoner med skikkelig tastatur å få tak i, det er ikke fysisk mulig å skrive SMS raskt på en gammeldags nummertast telefon.

Ikke fysisk mulig? Da jeg brukte ordliste på mitt nummertastatur suste meldingene av gårde raskt som bare det. Har hatt smarttelefon i noen måneder nå, og det går ganske mye tregere enn det gjorde før

 

Jeg vet ikke om noen som er så rask på sms som meg selv, var en perioder jeg kunne sende opp mot 1000 meldinger i uka, så kanskje jeg er bortskjemt, trykker som regel avgårde 3-4 meldinger på tiden noen normale bruker på en halv melding, og garanterer deg, nummertastatur er ikke raskt, selv med ordliste. Tenk om ordlista har rare forslag. På en telefon med tastatur kan du bare la fingrene danse i blinde. Det fungerer ikke på en smarttelefon og det er derfor det er så dårlig. Regner med at du ikke ser på tastaturet når du skriver på en datamaskin.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Du kan se her. Jeg er ferdig med den første og andre setningen før han raskeste fyren har greid å skrive ordet swype ferdig. Det vil si, jeg mener ikke at jeg skriver raskere enn de flinkeste på swype, men jeg tror det er mye enklere å skrive raskt med blackberry type tastatur uten å se på hva en driver med.

 

http://blackberry.fe...!!!-Smartphones

Endret av festen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...