Kristiaan94 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hei, jeg klarer ikke og finne ut om det er modemet eller routeren som svikter hver gang jeg skal laste ned noe eller bare surfe lenge på nett. Det er ikke sånn at jeg mister nettet, mer det at det overhode ikke vil gå fremover. Er usikker på om det er noen innstillinger som må gjøres eller om det er ny Router eller Modem som må skaffes. Har et modem som heter Thomson TCM420 og en router som heter D-LINK DIR-365. Håper på raskt svar!! Mvh Kristiaan94 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Uten tvil D-linken. Lite minne og liten CPU blir håpløst med mye trafikk fra eksempelvis torrenter. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Enig med haddis. Det er vel kanskje DIR-635 du har? Anbefaler en mer stabil router. Asus RT-N56U er en router med god ytelse på alle parametre. Lenke til kommentar
Kristiaan94 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Enig med haddis. Det er vel kanskje DIR-635 du har? Anbefaler en mer stabil router. Asus RT-N56U er en router med god ytelse på alle parametre. Stemmer det du sier der, er DIR-635. Takker for svar! Da skal jeg investere i en ny router da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå