FpsStu Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ser at Microplex får inn fem ganske så fete raidmax kabinetter... link Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ventes inn 01.11.03 . TTT Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 synd de er så utrolig små :o Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg ytrer bare min mening, atter en gang Vel, greit nok.. kabinettene ser ganske fine ut, ok:) Overklokking.no , er det jeg forbinder med casemod, og overklokking osv.. Ikke ferdig moddete kabinetter man får kjøpt på en eller annen webshop.. det at du postet denne tråden, med den linken.. kommer til å påvirke folks kreativitet i den grad at de kjøper et ferdigmoddet kabinett som ser "dritfett" ut, istedet for å prøve å lage en egen mod.. :S Jeg mener at folk burde prøve seg litt frem, istedet for å sikle etter fabrikkmods Beklager for enda en klagetråd. Mvh John. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Jeg ytrer bare min mening, atter en gang Vel, greit nok.. kabinettene ser ganske fine ut, ok:) Overklokking.no , er det jeg forbinder med casemod, og overklokking osv.. Ikke ferdig moddete kabinetter man får kjøpt på en eller annen webshop.. det at du postet denne tråden, med den linken.. kommer til å påvirke folks kreativitet i den grad at de kjøper et ferdigmoddet kabinett som ser "dritfett" ut, istedet for å prøve å lage en egen mod.. :S Jeg mener at folk burde prøve seg litt frem, istedet for å sikle etter fabrikkmods Beklager for enda en klagetråd. Mvh John. Se på prisen!!! 500kr! Mener du at du kan bruke 500kr, og få et chieftec dragon kab, med vindu, fete fangrills, OSV OSV? som du må bake sammen selv? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Se på prisen!!! 500kr! Mener du at du kan bruke 500kr, og få et chieftec dragon kab, med vindu, fete fangrills, OSV OSV? som du må bake sammen selv? prisen er da ikke alt menneske! Tenk på sjarmen! Gleden og det. Casemodding er en kunst! kunst skal ikke masse produserer og selges til lav-budskjett priser! *fortsatt sint etter TG-casemod compoen* Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 prisen er da ikke alt menneske!quote]JO ,For en student som skal ha en f...... god looking pc til et minimum av penger er penger ALT. jeg har kabinett og har absolutt ikke rå til et nytt. (I & S 910PB er svindyrt med en 400W eneremax+frakt) for de som har lite penger og ti tommler er dette et rått kabinett, men kan du mekke kjøp heller et gamelt midi-kabinett , kansje en HP,Pacard Bell osv. fra rundt 98-03,de kan man få for en 200kr, lakk på biltema 35kr og pleksi 30kr pr m2. Og til hint så se på nye ferdigpcer, så forleden dag en Pacard Bell med vindu, neon og rå kjøling 8) (fakisk en aero 8 ), Det er blitt mote og alle følger trenden, dessvere for oss casemoddere Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 da må en bare finne på noe nytt da slik at en ligger i forkant av utviklingen. der problemet ligger. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 må le av topic, skulle vært alders grennse her inne Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 må le av topic, skulle vært alders grennse her inne Jeg beklager Krishell! VÆR SÅ SNILL og tilgi meg! Jeg mente det ikke! Vær så snill! TILGI MEG!!! Omg... Har vell lov til å skrive hva jeg vil i topic så lenge den beskriver pointet mitt, og ikke inneholder stygge ord? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 De var jo ultrastilige Likte den grønne best. Hva var galt med disse kabinettene? De som ikke vil modde dem bør vel også få fine kasser? Er ikke alle som har utstyr til mangfoldige 1000kr liggende eller kan få lånt det lett Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Er en test av det kabinettet her http://www.envynews.com/?ID=513 Ser ganske tøft ut Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 må le av topic, skulle vært alders grennse her inne Er helt enig med deg, det bør være aldersgrense for folk som kommer med slike kommentarer som DU gjør On topic: kassene ser helt OK ut ! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bare jeg som synes kabinettet er harry? Vel, smaken er som baken. Jeg liker best "rolige" design uten fullt av dilldall. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Er en test av det kabinettet herhttp://www.envynews.com/?ID=513 Ser ganske tøft ut La merke til at testen tester modell 668, mens MP selger 868... Ser ganske like ut da... eneste som er forskjellig er vell plassering av sidedør vifte, dårligere på 868 etter min mening, liker best når sidedør vifta blåser på skjermkortet... plassering av USB sakene, bedre på 868 fordi den er plassert nederst (lettere tilgang på HK), mens 668 kan få problemer med hardisk få plass i brønnen foran usb kontakten... åpningsmekanismen på sidedøra er borte på 868... Dårlig eller bra? syntes selv håndtaket på sånne kabinetter tar for stor plass og får ikke sett viktige deler av datan så bra... Og egentlig er ganske unødvenige... La OGSÅ merke til at den mørkeblå og gula har forskjellig mønster på sidedør enn svart, grønn og sølv... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Likte ikke at det ikke er plass til vifte foran HDD'er. (Harddiskhylla mi består av 3stk WD så jeg liker å ha en vifte forran ) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Likte ikke at det ikke er plass til vifte foran HDD'er. (Harddiskhylla mi består av 3stk WD så jeg liker å ha en vifte forran ) Sendte mail til MP ang det... fikk svar i dag... heh... men blir fortalt at det er 4(?) 80mm brønner foran på kabinettet... Hei! Det er plass til 4 stk. 80mm vifter i front på det kabinettet (foran 3.5" brønnene) -- mvh Knut-Erik Røtne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå