Gå til innhold

blaster virus! HAH!

V!king1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det samme hendte med broren min, hans maskin var og helt ny, aldri vært på lan, aldri vært på nettet, men allikevel fikk han blaster..

Det er helt uforståelig i mitt hode ihvertfall, men det hendte :shrug:

The dark secret of micosoft is starting to become clear all the sudden :)

Skulle ikke forundre meg om dette er en av Gates sine onde planer på ville veier :p

Lenke til kommentar

jepp, han samarbeider sikkert med den finnen som liksom skal ha stoppet alt i siste sekund.. yeah right.. "vi klarte det akkurat!" heh.. alt er sikkert planlagt og villebill får sikkert masse penger fordi noen folk ikke kan få vekk viruset og bare kjøper en ny maskin som selfølgelig kjører windows..

Jeg er sikker på at dette er helt sant.. :roll:

Jeg har det fra meget troverdige kilder; det sitter en liten japansk nerd i en bunkers 40 meter under bakken i hagen min som pleide å være kaffekoker hjemme hos Mr. Gates..

Lenke til kommentar
jepp, han samarbeider sikkert med den finnen som liksom skal ha stoppet alt i siste sekund.. yeah right.. "vi klarte det akkurat!" heh.. alt er sikkert planlagt og villebill får sikkert masse penger fordi noen folk ikke kan få vekk viruset og bare kjøper en ny maskin som selfølgelig kjører windows..

Jeg er sikker på at dette er helt sant.. :roll:

Jeg har det fra meget troverdige kilder; det sitter en liten japansk nerd i en bunkers 40 meter under bakken i hagen min som pleide å være kaffekoker hjemme hos Mr. Gates..

:lol::lol: er nok riktig det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...