V!king1 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hihi fant ut at jeg hadde blaster virus på min nye pc som jeg fikk for ca 2 uker siden, den har aldri vært på nettet, aldri på lan! hvordan har jeg fått det må gudene vite! tar det foreløbig som en windows spøk! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bare gå på nett i 1 minutt det så kan du få den... Er ikke værre. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bare gå på nett i 1 minutt det så kan du få den... Er ikke værre. men han har aldri vært på nett , så da er det jo noe rart. Kan jo være at du har lånt en cd eller noe fra en venn? Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 har hørt at det smitter via luft 8) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 har hørt at det smitter via luft 8) Sånn som på absolutt underholdning samme dagen som sobig. Det knyttet sammen lissene på skoa og masse kødd. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det har ikke slått deg at du er på nett nå da? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det har ikke slått deg at du er på nett nå da? Det må være den morsomste kommentaren jeg har lest til nå i dag Jeg må le Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det har ikke slått deg at du er på nett nå da? Det må være den morsomste kommentaren jeg har lest til nå i dag Jeg må le Var morrsom den komentaren ja, Men kansje detta er en anna data? Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 det samme hendte med broren min, hans maskin var og helt ny, aldri vært på lan, aldri vært på nettet, men allikevel fikk han blaster.. Det er helt uforståelig i mitt hode ihvertfall, men det hendte Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 det samme hendte med broren min, hans maskin var og helt ny, aldri vært på lan, aldri vært på nettet, men allikevel fikk han blaster..Det er helt uforståelig i mitt hode ihvertfall, men det hendte The dark secret of micosoft is starting to become clear all the sudden Skulle ikke forundre meg om dette er en av Gates sine onde planer på ville veier Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jepp, han samarbeider sikkert med den finnen som liksom skal ha stoppet alt i siste sekund.. yeah right.. "vi klarte det akkurat!" heh.. alt er sikkert planlagt og villebill får sikkert masse penger fordi noen folk ikke kan få vekk viruset og bare kjøper en ny maskin som selfølgelig kjører windows.. Jeg er sikker på at dette er helt sant.. Jeg har det fra meget troverdige kilder; det sitter en liten japansk nerd i en bunkers 40 meter under bakken i hagen min som pleide å være kaffekoker hjemme hos Mr. Gates.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jepp, han samarbeider sikkert med den finnen som liksom skal ha stoppet alt i siste sekund.. yeah right.. "vi klarte det akkurat!" heh.. alt er sikkert planlagt og villebill får sikkert masse penger fordi noen folk ikke kan få vekk viruset og bare kjøper en ny maskin som selfølgelig kjører windows..Jeg er sikker på at dette er helt sant.. Jeg har det fra meget troverdige kilder; det sitter en liten japansk nerd i en bunkers 40 meter under bakken i hagen min som pleide å være kaffekoker hjemme hos Mr. Gates.. er nok riktig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå