Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ølbriller finnes ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En effekt mange har av alkohol, er at de er gladere. Snillere, derfor du ofte hører om folk som er veldig spandable når de er på fylla. "Sure, ta en øl :D". Du legger godvilja mer til, og du er mer åpen for alt egentlig. Sprøe ting du aldri ville gjort ellers begås, og så er det jo heller ikke noen hemlighet at du kan bli veldig kåt av alkohol, og at du får dårligere dømmekraft. Skjønner poenget til trådstarter, men ølbriller finnes, selv om det såklart bare er en metafor for hvordan du blir som full. Som kan føre til at du tar med damer hjem du vanligvis ikke ville hatt med hjem. Simple logic

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Våknet opp med en jente - og da jeg "så" øya hennes, oppdaget jeg at hun var blind på det ene øyet (helt hvitt ...?;) Så det er ikke bevis for at jeg hadde ølbriller, men jeg knuges ved tanken på at hun var klin edru ... ;)

Lenke til kommentar

Våknet opp med en jente - og da jeg "så" øya hennes, oppdaget jeg at hun var blind på det ene øyet (helt hvitt ...? ;) Så det er ikke bevis for at jeg hadde ølbriller, men jeg knuges ved tanken på at hun var klin edru ... ;)

ahahahahaha

Lenke til kommentar

Ølbriller finnes nok. Men, som jeg har sagt i et tidligere innlegg en plass - så vet man hva man gjør når man drikker. Har hørt fra flere folk som har vært utro i fylla at "fylla har skylla" altså. Ærlig talt, jeg har vært full mang en gang, med og uten type. Og når jeg har hatt type, har jeg alltid klart å holde fingrene av fatet uansett hvor mye en kar tiltaler meg, fordi jeg vet inderlig godt at det er feil å rote rundt på andre, full eller ikke. Jeg vet det, og har heller aldri hatt en one night stand, fordi jeg er ikke personen til å gjøre det, hverken full eller edru. Poenget er; man vet hva man gjør der og da, uansett!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Si meg TS, har det motsatte kjønn nylig sagt "Sorry, det betydde ingenting. Jeg hadde ølbriller, jeg synes du er vanvittig stygg"?

Har aldri vært ute for at jenter rammes av ølbriller, i hvert fall ikke at de skylder på det, så nei, kan ikke påstå det!

Lenke til kommentar

Jeg kan så absolutt bekrefte at ølbriller finnes. Her for noen uker siden plukka jeg med meg ei på vei hjem fra byen. Der og da synes jeg hu var vel verdt jobben med å få lurt henne med helt hjem. Smal og fin i starten, men innså etterhvert at hun ble tykkere og tykkere jo lenger ned jeg kom. Solbrent var hun også, og dæven som jeg angra dagen derpå når jeg våkna og fikk se henne uten fylla i blodet.

Jeg skal aldri pule en trafikkkjegle igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...