Tjernshaugen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 - Temadag 27 mai 2012 - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Dette var stilig. Liker plaseringen til fuglen og den lille dybdeskarpheten. Mangler bare at den stiller seg med kroppen fremmover, så hadde jeg fått enda mer asiasjoner til Titanic filmen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Flott bidrag! Liker kompen her! Lett og luftig, og ikke minst sommerlig! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Dette var stilig. Liker plaseringen til fuglen og den lille dybdeskarpheten. Mangler bare at den stiller seg med kroppen fremmover, så hadde jeg fått enda mer asiasjoner til Titanic filmen Takk for det Poulsen Flott bidrag! Liker kompen her! Lett og luftig, og ikke minst sommerlig! Takker for det Svein Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Dette var ganske tøft! Takk for det Trond, når det gjelder dine egne fuglebilder så lar jeg være å kommentere - det av den enkle grunn at det er ikke så mye å kommentere, det er bare å nyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg