Gå til innhold

Norge må lære av årets MGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare Norge, men de ansvarlige bak MGP må lære av årets MGP. Det som tidligere var et middels talentprogram har blitt til paradise hotell med stemning hvor det handler om spill med nabolandene og ikke om prestasjonene. Se bare på hvor høyt Russland kom..

En nedre aldersgrense hadde heller ikke vært dumt. Sjansen er stor for at pensjonistene vil følge etter Russland og innta scenen neste år.

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Synes at det er like greit at vi holder oss unna hele greiene.

Stemmegivingen er så forutinntatt at det ikke er sant.

Norge har og en stygg tedens til å hoste opp elendige sanger sammen elendige sangere, årets "bidrag" er et klasseeksempel.

Og vil gratulere Svergie med regning på ca. 10 millioner euro, enjoy!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke den eneste som var rasende etter at VM i fotball gikk bort på bekostning av MGP hjemme i Norge etter at Rybak vant. NRK måtte prioritere, Håpløst. Uansett, det jeg har hørt av årets bidrag fra Norge, skjønner jeg godt at vi endte på sisteplass. MGP er et eneste stort sirkus, og show og koreografi betyr bare mer og mer.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig overrasket. Tooji var ikke den beste, men det skulle være helt åpenbart for alle med ører og øyne at han på ingen måte var blant de verste heller, så denne sisteplassen var vår mest ufortjente noensinne spør du meg. På den annen side burde jeg kanskje ikke bli overrasket over at Eurovision-fansen har dårlig smak? :p

Frankrike kom også langt ned men jeg synes de leverte et kvalitetsnummer. Irland, som leverte kanskje det latterligste nummeret av dem alle, fikk dobbelt så mange poeng.

Lenke til kommentar

man ser ikke på MGP for musikkens skyld, det har det vel aldri vært. Med så mange nummer, så er det jo viktig å ha et godt sceneshow og koregrafi som skiller seg ut. Og viktigst av alt, ikke ta dette så alvorlig. Er tross alt felles underholdning for alle i europa en kveld i året.

Lenke til kommentar

Er det rart verden går til helvete når folk engasjerer seg til en så stor grad i totalt uvesentlig underholdning? Hvem som vinner skrot-pop-konkurranser eller fotballkamper for den saks skyld spiller jo ingen rolle. All denne meningsløse underholdningen er en meget viktig årsak til at massene så ofte ser utenom de virkelige problemene, det som virkelig er avgjørende for vår fremtid. Hundrevis av eksempler kan nevnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...