Gå til innhold

BK: KongeSkipet

Anbefalte innlegg

Heia! :) Du kan rette på overskrift, bakgrunnsfarger, alt . Logg på og gå på endre bildet.

Ja det er supert at vi er alle er ulike - blitt veldig stillestående og kjedelig ellers , og ingen utvikling :) Jeg måtte gå litt i meg selv, og har lært mye av det her jeg og!

Ha en super dag og smil til deg og! :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heia! :) Du kan rette på overskrift, bakgrunnsfarger, alt . Logg på og gå på endre bildet.Ja det er supert at vi er alle er ulike - blitt veldig stillestående og kjedelig ellers , og ingen utvikling :) Jeg måtte gå litt i meg selv, og har lært mye av det her jeg og!Ha en super dag og smil til deg og! :)

fintm kommentarer fra deg jentungen...fint med svar rett fra hjerte... ønsker deg en fin natt og en helt ny dag...smil

Lenke til kommentar

og spess tusen takk til deg som altid kommer m terning kast 1...vet ikke helt hva det er med så og si alle bildene mine du missliker så voldsomt,men jeg tar det som et komplimang,at du gidder titte på noe du synes er så dritt...det fryder faktisk meg,men artig om du tørr si din mening en vakker dag..da jeg virkelig tåler kritikk... smil og ønsker deg en fin fin natt

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Her er det både konge skip og kongeskip. :)PS. Jeg er selv ordblind, men bruker det aldri som unnskyldning for å fortsatt skrive feil. Korrigering er bare hyggelig ment og bra at man får rettet opp det man ikke selv ser og som ordboka i nettleseren ikke fanger opp.

enig i det Simen :) prøver så godt man kan og jeg har ikke tatt meg nær av det heller :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...