Gå til innhold

BK: KongeSkipet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen! Synes bildene dine var nydelige, fint plassert, spennende detaljer og veldig fin stemning! :)

Beklager å "bruke" bildet ditt til å si det her,men..

Når det gjelder skrivefeil synes jeg det er idiotisk å henge seg opp i det her! Det har ingenting med bildet å gjøre! Det er mange mennesker som sliter med lesing og skriving og allikevel tar sjansen på å skrive i forskjellige fora. De kan ha mye å si og formuleringene kan være gode. Allikevel så er det noen "leifer" der.

Mange skriver ingenting enda de vet de har mye og noen ganger mer enn andre å bidra med,, men de vildet ikke pga. at folk ikke kan se forbi skrivefeilene, Noen ganger mener noen så sterkt om skrivefeil at det i praksis nesten blir som å gi noen munnkurv! ;-)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen! Synes bildene dine var nydelige, fint plassert, spennende detaljer og veldig fin stemning! :)Beklager å "bruke" bildet ditt til å si det her,men..Når det gjelder skrivefeil synes jeg det er idiotisk å henge seg opp i det her! Det har ingenting med bildet å gjøre! Det er mange mennesker som sliter med lesing og skriving og allikevel tar sjansen på å skrive i forskjellige fora. De kan ha mye å si og formuleringene kan være gode. Allikevel så er det noen "leifer" der.Mange skriver ingenting enda de vet de har mye og noen ganger mer enn andre å bidra med,, men de vildet ikke pga. at folk ikke kan se forbi skrivefeilene, Noen ganger mener noen så sterkt om skrivefeil at det i praksis nesten blir som å gi noen munnkurv! ;-)

Tusen takk Jentungen,for ditt fine innlegg,tak for det,og god tilbakemelding på bilde mitt..er så vandt til være ordblind så det er helt normalt...... ha en fin dag :)

Lenke til kommentar

God morgen! Synes bildene dine var nydelige, fint plassert, spennende detaljer og veldig fin stemning! :)Beklager å "bruke" bildet ditt til å si det her,men..Når det gjelder skrivefeil synes jeg det er idiotisk å henge seg opp i det her! Det har ingenting med bildet å gjøre! Det er mange mennesker som sliter med lesing og skriving og allikevel tar sjansen på å skrive i forskjellige fora. De kan ha mye å si og formuleringene kan være gode. Allikevel så er det noen "leifer" der.Mange skriver ingenting enda de vet de har mye og noen ganger mer enn andre å bidra med,, men de vildet ikke pga. at folk ikke kan se forbi skrivefeilene, Noen ganger mener noen så sterkt om skrivefeil at det i praksis nesten blir som å gi noen munnkurv! ;-)

Tusen takk Jentungen,for ditt fine innlegg,tak for det,og god tilbakemelding på bilde mitt..er så vandt til være ordblind så det er helt normalt...... ha en fin dag :)

Visste IKKE at du var ordblind - det var derfor jeg sa noe på bildet ditt!

Men jeg kjenner mange, og vi alle kjenner mange! Det er så mange som kommer med kommentarer og bemerkninger uten å mene noe med det, og uten å vite hva de gjør...

Og til alle som ikke tenker, tenk!

Så utrolig mange ressurser hos ordblinde --- god husk, kreativitet, høy IQ- pågangsmot som er andre forunt ( må jo finne andre løsniger) Jeg blir iallefall imponert av Erna Solberg sin hukommelse, Røkke sin hjerne og evne til å finne nye løsninger, Anne Grete Preuss sine tekster....osv. Noen ganger er ordblindhet en gave, som kan gi nye løsninger og føre en videre og forbi mange andre. Noen ganger kan ubetenksomme bemerkninger ødelegge mennesker.

Visste virkelig ikke at du var ordblind, har aldri oppdaget det. I England deler de ordene på den måten, jeg tenkte at du hadde engelsk bakgrunn :)

Beklager at jeg ble opprørt, men jeg håper at når det har skjedd kan komme til litt nytte, at noen våkner!

Stå på, synes du er modig! Og nå sitter jeg med tårer i øynene :)

Klem fra meg! :)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det både konge skip og kongeskip. :)

PS. Jeg er selv ordblind, men bruker det aldri som unnskyldning for å fortsatt skrive feil. Korrigering er bare hyggelig ment og bra at man får rettet opp det man ikke selv ser og som ordboka i nettleseren ikke fanger opp.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Simen1 skriver

" Korrigering er bare hyggelig ment og bra at man får rettet opp det man ikke selv ser og som ordboka i nettleseren ikke fanger opp"

håber nu ikke at dragen flykter herfra, vi kan alle komme til at si en uoverlagt bemærkning, tror at alle tilgir dig det, og velkommen til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje litt undereksponert? Øk eksponeringen noen hakk.

NB: Kongeskipet er et ord.

Beklager hard ordbruk. Har sett så mange ganger at folk ikke orker pga. stadige tilbakemeldinger og påminnelser. Synes det er flott med den konstruktive tilbakemeldingen på bildet ! :) Håper at du ikke tar noe av det her personlig - for det har aldri vært meningen ! Beklager hard ordbruk, jeg vet ikke noe om din hensikt med korrigeringen, som jeg antok var ubetenksom. Men den var sikkert vennlig ment. :) Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det både konge skip og kongeskip. :)

PS. Jeg er selv ordblind, men bruker det aldri som unnskyldning for å fortsatt skrive feil. Korrigering er bare hyggelig ment og bra at man får rettet opp det man ikke selv ser og som ordboka i nettleseren ikke fanger opp.

Synes det er flott. Med en sånn innstilling til livet klarer man alt! Og akkurat det du skriver her synes jeg er kjennetegnet på pågangsmotet som kjennetegner mange ordblinde - og en av grunnene til at så mange av dere når så langt i livet! Jeg vet og hva det kan koste, og noen takler ikke sånne stadige påminnelser og gir opp. Jeg synes det er topp at du tar imot på en konstruktiv måte. Jeg synes allikevel ikke man skal henge seg opp i skrivefeil på bilder. Det kan man gjøre andre steder, så alle tør å bidra... :)

Men det er nok som du sier godt ment :) Og fotografen her tok det positivt. Jeg er lei meg for den harde ordbruken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stemningsfulle bilder av skipet! Artig å se på etaljene.....Det var her for et par dager siden, men fikk ikke somlet meg til å forevige begivenheten!Takk for fint bidrag! :)

tusen takk ,det var en veldig fin opplevelse og alltid gøy ihvertfall være m på temadag,og temaet var jo bra..sov godt,smil

Lenke til kommentar
Visste IKKE at du var ordblind - det var derfor jeg sa noe på bildet ditt!Men jeg kjenner mange, og vi alle kjenner mange! Det er så mange som kommer med kommentarer og bemerkninger uten å mene noe med det, og uten å vite hva de gjør...Og til alle som ikke tenker, tenk!Så utrolig mange ressurser hos ordblinde --- god husk, kreativitet, høy IQ- pågangsmot som er andre forunt ( må jo finne andre løsniger) Jeg blir iallefall imponert av Erna Solberg sin hukommelse, Røkke sin hjerne og evne til å finne nye løsninger, Anne Grete Preuss sine tekster....osv. Noen ganger er ordblindhet en gave, som kan gi nye løsninger og føre en videre og forbi mange andre. Noen ganger kan ubetenksomme bemerkninger ødelegge mennesker.Visste virkelig ikke at du var ordblind, har aldri oppdaget det. I England deler de ordene på den måten, jeg tenkte at du hadde engelsk bakgrunn :)Beklager at jeg ble opprørt, men jeg håper at når det har skjedd kan komme til litt nytte, at noen våkner!Stå på, synes du er modig! Og nå sitter jeg med tårer i øynene :)Klem fra meg! :)

smil..det var da utrolig mange fine ord,tusen takk,smil,og bra vi alle er litt forskjellige..ønsker deg og alle andre en god natt,jeg tok meg ikke nær av det..og helt ok at noen tør si fra oxo..vet ikke hvordan få rettet overskrift... smil

og som liten var det selvsagt ikke så veldig gøy være ordblind...

Lenke til kommentar

nu har jeg vist formuleret mig forkert, det jeg mente er at Simen1 er den første til at tilgi den lille irettesættelse fra Dragen,jeg må vist hellere la vær med at komme med nogen kommentarer :)

he he...det går så bra...jeg er ihvertfall glad for alle kommentarene her...så ingen skade er skjedd...skal som alltid prøve skrive riktig,men det er ikke alltid like lett..håper dere kan forstå det uansett og korriger meg gjerne lærer hele livet heldigvis..god natt alle sammen og en go klem oxo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...