Footy Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hei! Kjører en maskin med win7. Har 2 hodetelefoner, et på USB og et til jack utgangen. Om jeg setter i USB settet mutes jack setet med en gang.. Noen som vet hvordan jeg kan få begge til å fungere samtidig? Takker! Endret 28. mai 2012 av Footy Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har du egen driver for USB headsettet? Hva skjer hvis du unmuter manuelt? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 ikke egen driver til USB headsettet.. Altså, det er ingensteder som gir meg beskjed om at jack settet blir mutet. det bare slutter å fungere Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvilket USB headsett er det? Har du sjekket enheter i playback devices i sound controls? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) det er PS3 Sitt wireless headset. http://www.prisguide...-headset-156284 Jeg finner det over listen med enheter i sound controls **EDIT** Der fant jeg også de andre hodetelefonene.. satte begge som default. nå fungerer begge.. takk for hjelpen Endret 27. mai 2012 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Da viste det seg at når jeg reboter pc'en velger den å den siste enheten jeg satte som default or den andre faller ut... Hva jeg prøver på er å få begge til å fungere samtidlig.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå