JohnsonJr Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som har noe bra festmusikk? Kanskje en link til en relevant thread? Her er den nåværede lista. Musikk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Sender deg min spilleliste fra Spotify på pm. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Sender deg min spilleliste fra Spotify på pm. Takk, skal sjekke den ut Lenke til kommentar
Frackenpohl Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Festmusikk blir aldri festmusikk uten 90 talls elektro! Bare ta med noen klassikere som Heut ist mein Tag av Blümchen, div Scooter og sandstorm av darude så funker det fett 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 http://open.spotify.com/user/u16276/playlist/4bsfFtvsgOvAHU4jLwKKQL En venn av meg sin partyliste. Mye bra syns jeg. Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Subscribe til min spilleliste? Fått credz i allefall.. Minst 1 sang pr uke (ca) Ofte mer. Spørst så ofte jeg er ute på livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå