forglemmegei Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hvem var din favoritt i år? Hvem er "absolutt" favoritt? http://www.youtube.com/watch?v=4pIc6-vO1l4 Endret 26. mai 2012 av forglemmegei Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det MÅ bare bli de utrolig søte og sporty bestemødrene fra Russland! Fantastisk! Jeg syntes ellers at ingen av artistene falt i smak hos meg, som hvert år. Dessverre... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hahahaha, hva faen er det som skjer før sangen?! Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Hahahaha, hva faen er det som skjer før sangen?! Det er ikke lett å si :-) De tror sikkert at det karakteriserer Tyskland :-) Det MÅ bare bli de utrolig søte og sporty bestemødrene fra Russland! Fantastisk! Jeg syntes ellers at ingen av artistene falt i smak hos meg, som hvert år. Dessverre... Takk! Men det er virkelig veldig lite sanger som man husker. Nesten ingen... Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Det er ikke min "absolutt" favoritt på video, men det er en av sangene jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå