Alori Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei folkens! Jeg lagde denne brukeren i går, og har begynt å teste ut diskusjon.no en del i dag. Marthe er navnet, er 18 år og kommer fra Trondheim. Går studiespesialisering (allmenn), og aner ikke hva jeg vil utdanne meg som etter skolen. Interesser jeg har er gaming, gode serier som Game of Thrones, filmer og selvfølgelig anime. Røyker ikke, snuser ikke og drikker meget sjeldent. Har egentlig ikke så mye mer å si akkurat nå, men er jo bare å spørre hvis du lurer på noe! ^.^ 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Velkommen. Jeg har en følelse på at du vil få en riktig god velkomst her på forumet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Velkommen. Flott med flere trøndere her inne! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Velkommen. Jeg har en følelse på at du vil få en riktig god velkomst her på forumet. Som alle andre jenter. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Velkommen. Jeg har en følelse på at du vil få en riktig god velkomst her på forumet. Som alle andre jenter. Nettopp! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Velkommen. Jeg har en følelse på at du vil få en riktig god velkomst her på forumet. Som alle andre jenter. Heh, du får det til å høres ut som at man får oppmerksomhet bare fordi man er jente ^^ Skal vel litt mer til, vil jeg tro. En givende introduksjon er nok en god start, samt gjensidig aktivitet fra trådstarter Men ja, velkommen skal du være Hva spiller du? Har du interesser utenom gaming og filmtitting? Jobb? Du begynner i 3. klasse nå til august? Virkelig INGEN idé om hva du har lyst til å gjøre videre? Ingenting du har lyst til? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 brace yourself Horny nerds are coming 8 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 brace yourself Horny nerds are coming Snakk for deg selv, eller kom med konstruktiv tilbakemelding 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Hei og velkommen Alori. Jeg vet heller ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. Det går nok bra, skal du se! Heh, du får det til å høres ut som at man får oppmerksomhet bare fordi man er jente ^^ Skal vel litt mer til, vil jeg tro. Hva slags verden lever du i? Endret 19. juni 2012 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 @Sexylubb1: Hvis du utdyper deg litt, så kan jeg kanskje utdype meg litt. Men jeg foreslår at vi ikke gjør noen stor sak ut av det i denne tråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er da ganske enkelt, r2d290. Jenter som poster bilder får automatisk mye oppmerksomhet på dette forumet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jenter som poster bilder får automatisk mye oppmerksomhet på dette forumet. Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vel, jenter som spammer bannetråden eller poster i spilltråder får også en del oppmerksomhet. Du får i alle fall nok, frøken. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vel, jenter som spammer bannetråden eller poster i spilltråder får også en del oppmerksomhet. Du får i alle fall nok, frøken. Jeg gjør ingen av delene. Men ok, får ta til takke med det jeg får. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vel, jenter som spammer bannetråden eller poster i spilltråder får også en del oppmerksomhet. Du får i alle fall nok, frøken. Jeg gjør ingen av delene. Men ok, får ta til takke med det jeg får. Så om jeg ser på hvem som har posta mest i bannetråden, så finner jeg ikke deg der oppe med Latias, Nesa og Glimti? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hva og hvor er bannetråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå