silje26 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hvordan synes du det gikk? Fikk fryktelig dårlig tid på oppgave fire..så den ble ikke så bra. Oppgave 1 og 2 gikk ganske bra, tror jeg. Men er veldig usikker på oppgave 3. Lurer på om jeg kanskje surret litt, og nå plager det meg så klart :gjeiper: Er jo så lenge til resultatet kommer! Ang. oppg. 3 så skrev jeg bl.a. litt om priselastisitet.. Tok dog ikke med noen formel, men tok kort og greit for meg hva som gjør en pris elastisk, nøytral eller uelastisk. Skrev at syklene fort kunne bli utsatt for negativ elastisitet da merkeverdien kunne bli svekket. Foreslo at de skulle benytte seg av verdibasert prissetting.. Men tenker nå i ettertid at psykologisk prissetting ville vært bedre... ? Er som sagt helt ute av mitt element her. Nei, ble veldig usikker nå.. Så nevnte jeg kort hvordan de kunne benytte seg av pris innenfor de interne arbeidsbetingelsene, sa bare at de kunne gi de ansatte fastpris og provisjon i tillegg for å øke motivasjonen. Nei, tror jeg dreit meg ut skikkelig på denne oppgaven... ? Eller hva mener dere kloke hoder? Noen som ville dele hvordan dere tenkte? Søren at man må vente så lenge på svar altså... (Klipte og limte litt fra noe jeg skrev på forberedelsestråden.. fikk ikke noe svar så opprettet en ny. Tror den andre tråden er død ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå