braatheen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei, jeg har laget ei nettside som skal være best på analyse GO / RECS, megling GO / miljømerker og rådgivning innen fornybar energi. Nettsiden er: http://www.mygreencertificate.com/ Da vil jeg vite om hva dere synes om den? Tema, oppbygning, logo, innhold, bilder, moduler, live chatten osv osv.. Ka tenke du? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Førsteinntrykk: WOW! Forsiden er rå, og virker tillitsvekkende og pirrer interessen!!! Ble litt forrvirret når bakgrunnen endret seg - tok noen sekunder å skjønne at det skjedde av seg selv, og at det ikke var en effekt knyttet til mine musbevegelser.. Klikket på Home, og da dalte inntrykket en del. Tror det først og fremst skyldes for lav kontrast mellom teksten og den svarte bakgrunnen. Nesten helt hvit tekst hadde nok fungert bedre. Designet er ellers veldig ryddig og godt balansert. Menyen får riktig fokus. Lasting av bakgrunnen er ganske forstyrrende hver gang jeg går til en ny side. Først er den der i et halvt sekund, så blir det svart, og et sekund senere dukker den opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå