smort1 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Rett fra søpla! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Skikkelig stilig billde! Morsom løsning på det skarpe lyset.Allikevel ble det hvite gulvet/taket er litt for hvitt etter min mening. Råstilig "innramming". Ekstra bra med mannen som entrer bilde på venstre side Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Skikkelig stilig billde! Morsom løsning på det skarpe lyset.Allikevel ble det hvite gulvet/taket er litt for hvitt etter min mening. Råstilig "innramming". Ekstra bra med mannen som entrer bilde på venstre side Takker Jentungen 1! Det hvite ble nok ekstra hvitt i det veldig skarpe og reflekterende lyset denne dagen. Det var vanskelig å går rundt der uten solbriller iallefall. Hadde tenkt å ta meg god tid og knipse mange bilder, men det var faktisk uutholdelig pga. varmen/lyset.... (men en skal vel ikke klage siden det er nettopp slikt vær vi har ventet lenge på....).... Endret 26. mai 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skikkelig stilig billde! Morsom løsning på det skarpe lyset.Allikevel ble det hvite gulvet/taket er litt for hvitt etter min mening. Råstilig "innramming". Ekstra bra med mannen som entrer bilde på venstre side Takker Jentungen 1! Det hvite ble nok ekstra hvitt i det veldig skarpe og reflekterende lyset denne dagen. Det var vanskelig å går rundt der uten solbriller iallefall. Hadde tenkt å ta meg god tid og knipse mange bilder, men det var faktisk uutholdelig pga. varmen/lyset.... (men en skal vel ikke klage siden det er nettopp slikt vær vi har ventet lenge på....).... Hadde aldri sagt noe om det hvis du ikke ha det lagt det inn på kritikk. Men om du er enig går det sikkert å rette det opp i et redigeringsprogram, for bildet er verdt det mener nå jeg :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Skikkelig stilig billde! Morsom løsning på det skarpe lyset.Allikevel ble det hvite gulvet/taket er litt for hvitt etter min mening. Råstilig "innramming". Ekstra bra med mannen som entrer bilde på venstre side Takker Jentungen 1! Det hvite ble nok ekstra hvitt i det veldig skarpe og reflekterende lyset denne dagen. Det var vanskelig å går rundt der uten solbriller iallefall. Hadde tenkt å ta meg god tid og knipse mange bilder, men det var faktisk uutholdelig pga. varmen/lyset.... (men en skal vel ikke klage siden det er nettopp slikt vær vi har ventet lenge på....).... Hadde aldri sagt noe om det hvis du ikke ha det lagt det inn på kritikk. Men om du er enig går det sikkert å rette det opp i et redigeringsprogram, for bildet er verdt det mener nå jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg