Titanium87 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei, jeg og familien sitter nede i spania. Fruen vil selvfølgelig se mgp men ingen av tvkanalene vi har her viser dette. Jeg vet at semifinalen ble vist på nett (men tror dette var uten buffer muligheter) Finnes det muligheter for dette på finalen. Med buffer da det er utrolig treg nettlinje her Kunne se semifinalen, men pga mangel på buffer (tror jeg, var ikke jeg som holdt på) så viste den bare 5-6 minutter før den stoppet opp og måtte restartes. Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Nrk har iallefall en app til android der man kan streame nrk kanalene live. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mulig de har satt opp en IP-sperre, sånn at sendingen kun er tilgjengelig i Norge..? Enkelte TV-programmer på NRK nett-tv er sånn. Men er det ingen spanske nettsider som streamer det? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Fikk jo sett semifinalen her nede... Problemet er buffer.. kan liksom ikke sette på pause og "laste inn noen minutter" Hadde håpet noen visste om noen sider som hadde dette. Eller om det i det hele tatt er mulig med live streaming (burde jo gå mener jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå