knutalut Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har koblet PCen til en dataskjerm og en flat-TV. Alt er ok med dataskjermen. Problemet er at jeg ikke får noe bilde fra PCen på flat-TVen. Jeg pleier å streame nett-tv og har lyst til å se det på TVen. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 hvordan tilkobling er mellom pc/tv? sikker på at du bruker riktig inngang på tven ? brøvd å koble av data skjermen ? Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen TVer støtter kun noen få oppløsninger, det var det som var tilfellet med mitt TV. Feil oppløsning gjorde at jeg ikke fikk bilde når jeg koblet til PCen. Se i bruksanvisningen hvilke oppløsning TVen støtter. Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Det er DVI mellom data og pc-skjerm, og HDMI mellom data/tv. Jeg vil helst unngå å måtte ta ut kabelen mellom hver gang. Har ikke rukket å prøvd med ulike oppløsninger enda. Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Ok. Nå er bildet/skjermene helt bra takk! Det var altså oppløsningen. Så står lyden for tur. Slik det er nå: jeg må inn på kontrollpanel--lyd, så bytte standard enhet, så restarte maskinen. Først da kommer lyden gjennom tven og ikke pc høytalerne som er på andre siden av rommet. Finnes det en lettere måte å bytte lydutgang? Eller må jeg finne meg i å restarte maskinen mellom hver gang? Endret 26. mai 2012 av knutalut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå