Handl3vogn Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Telenor pleier og bruke 10.0.0.138 prøv den i nettleseren. Men reset av routeren burde fungere om det ikke er flere routere i nettet da. Endret 27. mai 2012 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Dersom du bruker Windows: Gå inn på Nettverks- og delingssenter Endre innstillinger for nettverkskort Høyreklikk på nettverkskortet som er i bruk (trådløs/kabel) Velg Egenskaper Dobbelklikk på Internet Protocol versjon 4 Velg Bruk følgende DNS-serveradresser Foretrukket DNS-server: 8.8.8.8 Alternativ DNS-server: 8.8.4.4 Trykk OK Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Først så fikk jeg løst den første blokkeringa ved å skrive inn notepad C:/Windows/system32/drivers/etc/hosts på cmd'en. Så gjorde jeg det du sa horrorbyte, så sa broren min at jeg hadde fjerna en til og nå har jeg 1 igjen og det er den letteste sier han. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) .... Endret 27. mai 2012 av Valkyrex Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Har glemt å si ifra, han hadde brukt chrome nanny lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå