N O I A Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei, boren min blokkerte en spillside fordi han mente jeg var spillegal fordi jeg spilte 3 timer i strekk en dag, derfor blokkerte han nettsiden, og nå er det gått 2 uker. Nesten alle klassekamerater spiller spillet, og snakker om det i friminuttet, bortsett fra meg. Så jeg lurte på, hvordan kan jeg få fjernet blokkeringen? han har gjort sånn at når jeg skriver inn siden så kommer jeg bare på wikipedia, er det noen der ute som har peiling på dette? Taker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dra til en kamerat vel og spill det der! PS: Er det ikke fint vær når for tiden da ? 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hvilken nettleser er det snakk om? Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Gidder ikke å dra til en venn for å spille, haha Det er google chrome Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Fungerer det i en annen nettleser eller på en annen maskin i huset? Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Har firefox også, men det funker ikke, han sa det bare var blokka på min, men har ikke mulighet til å finne ut om han bare løy Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Enten så ligger det en sperring i noe slags foreldrekonktroll instillinger i nettleseren. Eller så har han sperra tilgangen via routeren deres (brannmur innstilling, foreldrekontroll, osv). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kanskje han har gjort noe i routeren? Har du trådløs router? Du har sikkert en mobiltelefon eller nettbrett som støtter wifi. Sjekk om de kommer inn på Wiikipedia når du taster adressen til spillsiden. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Enten så ligger det en sperring i noe slags foreldrekonktroll instillinger i nettleseren. Eller så har han sperra tilgangen via routeren deres (brannmur innstilling, foreldrekontroll, osv). Han kan vel strengt tatt ha endret DNS-server også til en OpenDNS-server, men det virker noe overdrevet. Er vel sannsynligvis en sperring i ruteren basert på MAC-adresse? Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Det her var litt for komplisert for meg Men vi har trådløs router ja, telenor fiber. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Prøv med mobil eller nettbrett som er koblet til wifi. Klarer de å laste spillsiden, eller kommer de bare inn på Wikipedia? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) prøv via en proksyadresse (hidemyass.com) siden den ikke bruker den adressen du skal til direkte, for eks går http://5.hidemyass.c...mdvb2dsZS5jb20v til google.com edit: ikke sikkert spillet ditt liker at du bruker proxy dog, men bare si fra om du kommer inn på adressen til spillet:) Endret 26. mai 2012 av agnard Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg kom inn på spillet og sånt, men det gikk ikke lenger når jeg skulle skrive inn navn og brukernavn Funka ikke å komme inn med mobil Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Han har sikkert bare endret på hosts-fila. C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Mulig han har sperret siden fra sperrefunksjoner i kontrollpanel Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Fant ut at spillet var blokka på alle pcer som bruker routeren vår Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Om du ikke har brukernavn / passord til routeren kan du gå og holde inne reset knappen på den i 10 sec da skal alle sperringer osv bli fjernet. Men du sletter også andre bruker innstillinger så er ikke sikkert bror din blir så glad Resett modemet manuelt Slå på modemet. Trykk inn Reset-knappen ved hjelp av en binders. Hold knappen inne i 10 sekunder til lampene slukker. Modemet vil starte på nytt, og du har nå gjenopprettet fabrikkinnstillingene. Etter du har nullstilt modemet, må trådløst nettverksnavn og sikkerhetsnøkkel endres . Endret 27. mai 2012 av Handl3vogn Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg prøvde, men det funka ikke Det er runescape jeg snakker om og han har fått det blokka hele tiden utenom kl. 8 til kl. 12 på kvelden hvis det er til hjelp Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg prøvde, men det funka ikke Det er runescape jeg snakker om og han har fått det blokka hele tiden utenom kl. 8 til kl. 12 på kvelden hvis det er til hjelp Prøv å gå inn i ruter instilliger,hva slags ruter har du?De fleste jeg har vært borti bruker 192.168.1.1eller 192.168.11.1 ,skriv det i nettleseren så se etter foreldrekontroll. Lenke til kommentar
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Det funka ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå