Gutt17 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har hatt en sprekk i frontruta en stund nå. Og nå har den blitt litt større. Går det ann og reparere den? eller må jeg skifte ut hele ruta? Jeg har delkasko, dekker delkasko dette? eller må jeg betale alt selv? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Små "roser" i ruta må tettes tidlig, før de blir til sprekker. Det er svært billig, sammenlignet med ny rute. Hvis du har fått sprekk, tipper jeg du må ha ny. Spør en bilglassforhandler. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har hatt en sprekk i frontruta en stund nå. Og nå har den blitt litt større. Går det ann og reparere den? eller må jeg skifte ut hele ruta? Jeg har delkasko, dekker delkasko dette? eller må jeg betale alt selv? Du må nesten sjekke betingelsene for ditt forsikringsselskap, men uansett er det som regel en egenandel på 2000kr ved bytte av ruta, noe som gjøres om du har en sprekk. Små roser fikses gratis med kasko.. Sjekk med ditt selskap, er du heldig er det 2000kr i egenandel, men det er bedre enn å betale 10000kr eller mer for ny rute Lenke til kommentar
SanderDoorn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sprekker går det nok ikke an å reparere. Med delkasko har du sannsynligvis dekning for skader på ruter, mot en egenandel. Lenke til kommentar
faendrea Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du må sannsynligvis skifte ut hele frontruta. Kontakt forhandler eller forsikringsselskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå