timmstokke Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 To ting.. Er Dell 5/10% tilbudet gått ut? Finner ikke linker noen steder lenger Jeg ser også på å handle et par 8600 maskiner, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe RAM fra Dell eller om jeg skal finne SO-DIMM PC2700/3200 et annet sted. Problemer er at jeg ikke finner 512MB brikker fra Crucial, og vet ikke om jeg stoler helt på TwinMos. Noen som har erfaringer her? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 10 % tilbudet til Dell kommer og går. Akkurat nå har det gått sin vei... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Itbutikken selger Kingston 512MB SO-DIM 2700 til 1346,- Kingston er et bra merke og jeg bruker det selv i min Dell maskin. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Får min på tirsdag Tror tilbudet på RAMen gikk ut i går Vent og se hva som kommer opp neste gang. Jeg bestilte den første bærbare i slutten av juli, da var det 10gb større harddisk som kom med tilbudet. Men jeg lot den gå videre til dama og bestilte augusttilbudet til meg selv i stedet 8) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 To ting.. Er Dell 5/10% tilbudet gått ut? Finner ikke linker noen steder lenger Jeg ser også på å handle et par 8600 maskiner, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe RAM fra Dell eller om jeg skal finne SO-DIMM PC2700/3200 et annet sted. Problemer er at jeg ikke finner 512MB brikker fra Crucial, og vet ikke om jeg stoler helt på TwinMos. Noen som har erfaringer her? Jeg har en Inspiron 8200 med en "original" Crucial 256 MB PC2100 brikke. Kjøpte nylig en TwinMOS 256 MB PC2100 fra komplett.no, og den har fungert prikkfritt. Ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ..., og vet ikke om jeg stoler helt på TwinMos. Ingen grunn til å ikke gjøre det Tilbud fra Dell kommer og går som sagt. Ville nok ventet til neste tilbud kommer, for det er neppe lenge til, og til tider kan det være mye å spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå