The 5 element Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er på jakt etter ein plass å bestille komplette elektroniske byggesett av god kvalitet. Veit ikkje heilt kva eg vil bygge denne gongen, så eg treng ei side der eg kan leite litt og kanskje få inspirasjon. Har søkt på google, men dei sidene eg har funne der gjer ikkje så veldig godt inntrykk. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Fra den tida jeg fikla med sånt, så var velleman kits det ultimate. De leverte en hel bråte med varierte sett som hadde bra kvalitet. Dog veit jeg ikke om de fortsatt er i drift eller om utvalget er like stort. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://musikding.de for gitar-effekter og elektronikk-deler. Ellers kan jeg anbefale 555-kretser for å øve seg. Google dem Lenke til kommentar
*Petter* Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tja, du har jo: www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?toc=20551 www.electrokit.com Finnes mange slike butikker som selger slikt. Jeg har også lyst til å bygge noe nå, men vil heller finne PCB layout og komponent liste. Noen som vet hvor det finnes i større utvalg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå