Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Googledrive

Anbefalte innlegg

Etter å ha innstalert Google drive er maskinen min blitt helt håpløs. Jeg avinnstalerte derfor Google drive, men det hjalp ikke. Hver gang den startes kommer det opp dobbelt med mapper av mine bilder,mine dokumenter osv samt en mappe som heter Googledrive. Jeg har avinnstallert Googledrive, slettet alle registerverdier som heter noe med Google. Like forbannet skjer dette ved hver oppstart.....

Hvordan får jeg forhindret at Google overstyrer mine innstliinger på mapper og biblioteker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig da systemoppretting er deaktivert for å spare plass på SSDen. Har backup på ekstern disk, men det hjelper ikke da google overskriver alle endringer jeg gjør hver gang jeg starter pcen på nytt.

Nå har jeg slettet hele google kontoen så får vi se hva som skjer i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg har avinnstallert googledrive, slettet alle reg oppføringer i registeret som angår google og slettet kontoen min hos google. Like fullt returnerer google drive mappen ved hver oppstart. Det finne sikke noen google drive service å stoppe. Ja jeg bruker W7 og harikke hatt et eneste problem før jeg rotet meg bort i google.

Lenke til kommentar

Jeg har omsider klart å bli kvitt googledrive nå. Søkte gjennom registeret og fant en del oppføringer under current version som jeg ikke hadde fått slettet.

PS!

Å reinnstallere er en unødvendig og amatørmessig løsning. Skrive alt på nytt når feilen bare er på 4 linjer kode?

Lenke til kommentar

Hva mener du med 4 linjer kode? Dessuten så pleier Windows å bli utrolig tregt om registeret har blitt rotet till. Tross alt klarte du jo flere ganger å ikke finne noe som var lablet med søkeordet, det kan veldig godt hende det enda er en med obskur bakdør til systemet ditt. Sjekk via Wireshark når du lager filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...