Gå til innhold

BK: Ung Svane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor .

Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette .

Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . :nei::hmm::hm:

Lenke til kommentar

Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor .

Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette .

Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) ;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Du

Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) ;)

Du la ut eksagt samme bildet 10 april, noen forbedringer hadde jeg ventet ..oppriktig lei meg for å kritisere deg, du har vært og ER et forbilde for meg her inne, med dine utrolig flotte bilder . :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...