Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ung Svane Bildet er fjernet. Beskrivelse: ...................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei. Et helt nydelig bilde av svanen dette. Jeg synes at svanen er helt fantastisk.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Hei. Et helt nydelig bilde av svanen dette. Jeg synes at svanen er helt fantastisk.:-) Takker så mye;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) Endret 26. mai 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Du Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) Du la ut eksagt samme bildet 10 april, noen forbedringer hadde jeg ventet ..oppriktig lei meg for å kritisere deg, du har vært og ER et forbilde for meg her inne, med dine utrolig flotte bilder . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg