Hansy Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg skal kjøpe meg min første fotoskriver for å ha på arbeidspulten, og jeg er meget usikker hva jeg skal velge. Driver en god del med fotografering, med redigering i Lightroom og photoshop. Jeg vet at begge printerne er vanvittig gode, men PX730 har mange snedige funksjoner, som scanner, minnekortleser, wifi, dobbel arkskuff, og mer delikat utseende. Jeg har egentlig ikke behov for noen av delene da denne KUN skal stå på pulten og skrive ut bilder. P50 er strippet, har lavere pris og har KUN prioritert fotokvaliteten. PX730 har høyere pris, og mer gadgets. MEN; Hvilken av modellene har best bildekvalitet? Prisen spiller ingen rolle for min del, da prisen som skiller modellene er såppas lav. Hans Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Disse har samme blekkpatroner og samme printteknologi, det burde bety samme utskriftskvalitet. Hvis du ikke har bruk for WiFi, Kortleser, Scanner, Kopimaskin, etc. kan du nok trygt kjøpe P50. Den tar dessuten mindre plass på skrivebordet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Som sagt over her, utskriftskvaliteten er identisk, er bare funksjonene som er forskjellig! Endret 26. mai 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Takk for det! Var det jeg tenkte meg. P50 er noe høyere enn PX730, men PX730 er smalere og kortere, samt den ser bedre ut. Hvis bildekvaliteten er den samme som både jeg og dere tror, ahh..vanskelig valg. Fint med wifi tho :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå