Gå til innhold

E3 2012 Presse Konferanse oversikt

Anbefalte innlegg

Istedet for å komme med et helt nytt spill synes jeg Lucas Arts kan bruke tiden sin på å fullføre en spillserie som helt klart hadde tenkt å fortsette etter The Force Unleashed 2. Disse spillene var nok ikke veldig bra, men det hadde vært fint å kunne avslutte historien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Watch Dogs så grisefett ut. Det smatt rett inn på ønskelisten min. Jeg hadde ikke trodd at Ubisoft skulle komme med et slikt prosjekt på dette punktet i den 7. generesasjonen. Do want!

Edit: Så Rayman Legends blir eksklusivt til Wii U? : /

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Watch Dogs er min absolutte favoritt etter disse pressekonferansene.

Dernest må man jo og nevne The Last of Us og Beyond... Selvom jeg må si jeg ikke ble 100% overbevist av den Beyond-traileren...

Resten var egentlig ganske boring. Synd og si det, men ble ikke veldig imponert av det de hadde å komme med på disse pressekonferansene. EA var spesiellt skuffende vil jeg si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Årets E3-messe føles veldig mye ut som fjorårets. Jeg er fornøyd med MS' presentasjon, men den manglet de virkelig store annonseringene. Det samme gjelder for så vidt for Sonys presentasjon også. Hittil er det bare Watch_Dogs som gitt meg den gode gamle E3-følelsen. Ikke misforstå meg, for jeg har sett mange andre lovende spill de to siste dagene. Det er bare det at jeg visste om disse spillene på forhånd(Tomb Raider, Halo 4, ACIII osv.).

Derfor håper jeg inderlig at Nintendo klarer å levere en glimrende presentasjon i kveld. Helst på nivå med den de hadde i 2010.

Lenke til kommentar

Etter min mening er det Ubisoft osm har overasket mest så langt, watch dogs var helt uventet. Men Sony hadde et spektakulært show med mange god titler som kommer, og de klarte å ikke fokusere så mye på Move denne gangen. Microsoft var egentlig som i fjor, hadde forventet noe mere. EA sin var som i fjor, ikke noe å prate om.

Lenke til kommentar

Watch Dogs var heilt ukjent for meg fram til i dag. Etter å ha sett traileren er eg målløs! Dette er eit spel som applerer til så utruleg mange! Det er ein ny vri som eg trur folk kommer til å sette stor pris på. Det tar ein twist som veldig få andre utviklere tørr å ta, men samtidig beholde dei velkjente aspekta som fungerer. Fekk følelsen av å sjå ein ny versjon av Splinter Cell, og det er absolutt positivt!

Lenke til kommentar

Tror Rocksmith kan bli drittøft, har el gitar uten å ha spilt det selv, blir som guitar hero (som var drittøft i starten), bare mye mer realistisk. AWESOME!

Tror nok mange kan bli skuffet over Rocksmith. Det er nok svært interessant for oss som har lyst til å lære å spille gitar og har en el-gitar fra før, men som spill kan det nok bli kjedelige saker.

Lenke til kommentar

Watch Dogs så grisefett ut. Det smatt rett inn på ønskelisten min. Jeg hadde ikke trodd at Ubisoft skulle komme med et slikt prosjekt på dette punktet i den 7. generesasjonen. Do want!

Edit: Så Rayman Legends blir eksklusivt til Wii U? : /

Det du så der var fra PC utgaven har jeg fått vite, passer meg ypperlig!! Da får jeg omtrent lik grafikk, flyt osv som det de viste!

Tilbake til topc

Mine favoritter av spill er enkelt disse 5

The Last Of Us

Beyond Two Souls

God Of War Ascension

Watch Dogs

Assassins Creed 3

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det du så der var fra PC utgaven har jeg fått vite,

Japp. Spillet blir kanskje ikke like vakkert til konsoll, men gameplayet ser spennende nok ut til at det får en velfortjent plass på ønskelisten min. Og hvem vet, kanskje det finner veien til Xbox 3 og PS4 også?

Det er vanskelig å velge ut noen favoritter blant alle spillene som har blitt vist frem, men Watch_Dogs, Halo 4, Assassin's Creed III, Tomb Raider og The Last of Us ligger ganske høyt opp. Samt annonseringene av LocoCycle, Gears of War Judgement og lanseringsdatoen til Dust: An Elysian Tail.

Jeg håper at Nintendo har noen 3DS-relaterte nyheter på lur i morgen. Helst også spill som ikke involverer Mario eller Luigi.

Lenke til kommentar

E3-demonstrasjonen av The Last of Us må være skriptet til de grader. Jeg tviler sterkt på at den kunstige intelligensen er like bra som det de viser. Om det så er tilfelle er jeg kraftig irritert over at spillet er ekslusivt til Playstation.

Lenke til kommentar

E3-demonstrasjonen av The Last of Us må være skriptet til de grader. Jeg tviler sterkt på at den kunstige intelligensen er like bra som det de viser. Om det så er tilfelle er jeg kraftig irritert over at spillet er ekslusivt til Playstation.

Er du kraftig irritert at Naughty Dog er de beste utviklere der ute i first party games? Er du irritert at Naughty Dog eies av pr.idag Sony?

Spillet hos meg er best of show, tett fulgt av Beyond Two Souls, holdt faktisk pusten i ren spenning så disse to er mine favoritter top 2, punktum!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...