Gå til innhold

E3 2012 Presse Konferanse oversikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva jeg synes om Dead Space, men jeg digger avataren din Lunatic, hvem er det?

03.00 i natt tror jeg.

Okei, takker. Får se om eg sitter oppe til det.

Hehe, det aner eg egentlig ikke, men står Taylor Momsen på bildet eg har lagret så hun heter kanskje det :p

Random bilde eg fant på Google, så tok det som avatar.

Hele dama visstnok: taylor-momsen-435.jpg

Lenke til kommentar

Dead space 3 så syyykt ut. Det skal nok skaffes!

Jeg rakk ikke begynnelsen der de sa hvilket spill det var, så jeg satt hele tiden og trodde det var Lost Planet 3. :blush: Ellers var konferansen til EA grei nok. Mye fokus på sportsspill, men det var jo å forvente. At vi fikk årets Need for Speed var heller ikke uventet. Bra de går tilbake til Most Wanted, så slipper forhåpentligvis historie, quick time events til fots og alt det tullet der. Fint lite annet som interesserte meg. Vi får se på Ubisoft PKen. Håper de har noe nytt å vise oss. Synes det har vært lite sånt foreløpig.

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk litt usikker på Dead Space 3 nå, men jeg er spent på hva som skjer videre i historien.

Historien og bakteppet er vel det eneste som gjør at jeg fortsatt følger med på serien, hvilket er synd siden jeg elsket konseptet og planen med det orginale spillet, og hvor engasjerte Visceral virket i starten av serien.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg synes om Dead Space, men jeg digger avataren din Lunatic, hvem er det?

03.00 i natt tror jeg.

Okei, takker. Får se om eg sitter oppe til det.

Hehe, det aner eg egentlig ikke, men står Taylor Momsen på bildet eg har lagret så hun heter kanskje det :p

Random bilde eg fant på Google, så tok det som avatar.

Hele dama visstnok: taylor-momsen-435.jpg

Quoter denne for flott dame. Takk! Jeg og garantert mange andre blir nok ihvertfall sittende oppe, så bare å hive seg på om YOUR BODY IS READY.

Lenke til kommentar

Sitter og tenker litt på hva Microsoft kan by på neste år, har gjort litt research rundt

- Remedy jobber vel med Alan Wake 2

- Bungie uavhengig, men regner med at de jobber med en tittel for neste generasjon? Hadde vert artig å endelig få en Oni-oppfølger, men er vel tvilsomt.

- Lionhead jobber forhåpentligvis med Fabe 4 i tillegg til Journey

- Turn10 jobber med Playground Games på årets Forza-tittel, så er nok mer på gang der i gården også.

- Microsoft Studio Victoria - Untitled Project (Ifølge Wikipedia)

- Microsoft Studio Vancouver -Ny FPS IP (Ifølge Wikipedia)

- Epic Games (uavhengig) skal vise frem den nye Unreal motoren for next gen konsoller på årets E3

- Rare ser ut til å ha fokus på Kinect-spill

- People Can Fly (Epic) "Gears of War IV"

Noen jeg har glemt?

Lenke til kommentar

Å herre jemini Zombi U så awesome ut. Synd det bare er Wii U=/

Enda en grunn til å skaffe en Wii U det da!

Men jeg er generelt enig, alltid synd når spill er eksklusive, det hindrer alle interesserte i å spille dem. Derfor jeg har alle plattformer.

Lenke til kommentar

Sitter å er ekstremt skuffa over ikke noe visning av trailer for neste GTA så langt, og ikke noe Alan Wake 2. Var kanskje for lite å håpe på det siste i grunn og.

Mest likt så langt;

Last of Us

Beyond

Halo 4

Watch Dogs (litt skeptisk, men likte det jeg så)

Gears of War: Judgdement (Yes, jeg hater Marcus Fenix så dette er perfekte løsningen på et nytt Gears for meg)

Forza Horizon

NFS: Most Wanted

Sitter og tenker litt på hva Microsoft kan by på neste år, har gjort litt research rundt

- Remedy jobber vel med Alan Wake 2

- Bungie uavhengig, men regner med at de jobber med en tittel for neste generasjon? Hadde vert artig å endelig få en Oni-oppfølger, men er vel tvilsomt.

- Lionhead jobber forhåpentligvis med Fabe 4 i tillegg til Journey

- Turn10 jobber med Playground Games på årets Forza-tittel, så er nok mer på gang der i gården også.

- Microsoft Studio Victoria - Untitled Project (Ifølge Wikipedia)

- Microsoft Studio Vancouver -Ny FPS IP (Ifølge Wikipedia)

- Epic Games (uavhengig) skal vise frem den nye Unreal motoren for next gen konsoller på årets E3

- Rare ser ut til å ha fokus på Kinect-spill

- People Can Fly (Epic) "Gears of War IV"

Noen jeg har glemt?

Det vil ikke komme noe Gears of War IV. Cliffy B har mildt sagt bekrefta at vi er ferdig med oppfølgere på Gears. Ser for meg heller at vi vil få flere prequels. Kanskje et spill dedikert for Pendulum Wars med menneskelige fiender framfor Locust etter Judgement.

Alan Wake 2 virker å muligens bli et lanuch-spill for neste konsollen.

Turn 10 jobber med et spill for neste generasjon, samtidig som de har overvåket utviklingen av Forza Horizon mener jeg å ha lest.

Fable 4 kanskje også en lanuch-spill for 720?

Bungie jobber for fullt med Destiny. Spillene er tidseksklusive for neste Xbox-konsollene med inntil et år ifølge disse rettsdokumentene som kom fram på grunn Activision vs Infintity Ward-saken. Destiny skal gis ut av Activision. Leste et sted at første av 3 Destiny-spill skulle komme på 360 mener jeg. Men kan ha lest feil.

Rare tror jeg jobber mye med neste generasjon med Kinect til den neste konsollen sikkert. I tillegg til å drive med neste Kinect Sports som åpenbart kommer.

Halo 5 og Halo 6.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Spørs vel om jeg klarer det jeg heller, men sønnen min våknet så må ihvertfall holde meg våken til han er trygt i barnehagen, så får jeg heller sove i formiddag. Har vært smart nok til å ta meg fri disse dagene for å kunne sitte oppe med konferansene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...