Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper på noe mer spennende i de resterende konferansene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gametrailers E3 Er ikke helt overbevist om The Cave, enda. Jeg synes det så genialt ut. Det beste fra spill som Limbo og Braid kombinert med item-baserte puzzles? JA TAKK! Det blir nok et bra spill og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe det, men føler ikke det var noe som sa at jeg må ha det, og det så fort som mulig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Diablo3 på pc skjermen og Spike E3 på iPad'en ved siden av. kan vel ikke bli bedre Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Diablo er oppskytt..Neida, hver sin smak selvsagt. Jeg klarer ikke å game disse dagene overhodet, er bare for full av hype til å konsentrere meg om noe annet enn E3. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal vi forresten bruke denne tråden til EA og Ubisoft? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Virker som det er en tråd til generell diskusjon om E3. Er vel kanskje ryddigere å poste alt om E3 i en tråd istedenfor flere tråder? Uansett, ble skuffet over Microsoft. Håper det blir bedre. Ser ut til at jeg må døgne. Må se på Sony's presse konferanse! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal vi forresten bruke denne tråden til EA og Ubisoft? ikke dumt. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det beste er vel å ha egne tråder for hver av konferansene., kanskje noe ala "E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer" tråden men under "generell spilldiskusjon"? Eventuellt så kan vi bruke denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1439337 Endret 4. juni 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har Activision slutta med egen E3 pressekonferanser? Mener de hadde det i fjor. Haha, likte denne fra Gametrailers. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Activision har vel ikke råd til noe som helst Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dead Space 3, fantastisk. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal Dice vise frem BF3 premium og DLCene på EA konferansen som går nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dead space 3 så syyykt ut. Det skal nok skaffes! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Dead Space 3 kommer til å skaffes for å forhåpentligvis få en avslutning på historien, men fortsetter utviklingen som dette ender vi opp med en mer voksen versjon av Halo, ergo vil Dead Space som vi kjenner det være død og begravet. Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 6:00pm Sony Press Conference Når er det Norsk tid? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg vet ikke hva jeg synes om Dead Space, men jeg digger avataren din Lunatic, hvem er det? 03.00 i natt tror jeg. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er det Ubisoft har å by på annet enn Assasins Creed 3 da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er vel rundt 2-3 tiden i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå