Rider of Reason Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, fikk nettopp vite det, så må få med meg det før jeg går og legger meg. Så blir det å sove til kl 17:00 i morgen, dra på butikken og handle inn proviant og gjøre det klart til en laaaaaaaaaaaaang dag foran skjermen fra 18:30 og så lenge det er noe interessant, eller så lenge jeg klarer å holde det gående. Er ca slik min plan ser ut. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, fikk nettopp vite det, så må få med meg det før jeg går og legger meg. Så blir det å sove til kl 17:00 i morgen, dra på butikken og handle inn proviant og gjøre det klart til en laaaaaaaaaaaaang dag foran skjermen fra 18:30 og så lenge det er noe interessant, eller så lenge jeg klarer å holde det gående. Er ca slik min plan ser ut. Så alt starter 18:30(microsoft sin først) ? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Bare for å rydde all tvil av veien: Søndag kveld/Natt til mandag Nintendo Direct - 24:00 Mandag kveld/Natt til tirsdag Microsoft - 18:30 EA – 22:00 Ubisoft – 24:00 Sony – 03:00 Tirsdag kveld Nintendo – 18:00 Endret 3. juni 2012 av kilik 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er også noe før pressekonferansen på GT. Litt info om det her; http://trailers-ak.gametrailers.com/gt_vault/e3_pdf/E3_Schedule_v4.pdf Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, de viser både en time før og en time etterpå på mandag. Altså fra halv 6 på ettermiddagen til 5 om morgenen. Nesten halvt døgn i strekk Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hmm og jeg som hadde avtalt at det var min tur til å lage middag i morgen. Ser ut som jeg må reforhandlet den planen om jeg skal få med meg den timen før også Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Gjør som Pondus og bestill pizza Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Absolutt verdt å få med seg GameTrailers timessending fra 17.30 i forkant av MS: Ed Boon stops by to show exclusive new footage from INJUSTICE: GODS AMONG US, and our special guest correspondent Sir Peter Molyneux gives Geoff the first details on his next project at 22 Cans. Then, the one and only Ron Gilbert from Double Fine comes by to talk about his new project THE CAVE.Kevin Smith joins the All Access Team live in studio to discuss his new Hulu series, and Microsoft’s Phil Spencer drops by to announce the Summer of Arcade lineup. Plus, don’t miss the exclusive premiere of the epic new trailer for TRANSFORMERS: FALL OF CYBERTRON, and hear the first news about a major musical artist’s involvement in TEKKEN TAG TOURNAMENT 2. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ron Gilbert ja? Da spørs det vel om jeg ikke må få det med meg. Halv seks norsk tid sant? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jepp. Den timen kan for min del bli mer interessant enn selve MS-konfen for min del som jeg tror stort sett vil handle om Halo/Gears/Modern Warfare og masse Kinect-stuff. Forhåpentligvis tar jeg feil. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det kan vel fort bli slik, men ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Microsoft har vært meget aktive med å byggge opp nye studioer den siste tiden, så er vi heldige så får vi se litt av det arbeidet disse har startet på, samt en liten tease av neste generasjon. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gleder meg til EA håper de viser fram C&C Generals 2! Noen som veit om det er noen flere i morgen? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gleder meg til EA håper de viser fram C&C Generals 2! Noen som veit om det er noen flere i morgen? Nintendo klokken 18.00 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jepp. Den timen kan for min del bli mer interessant enn selve MS-konfen for min del som jeg tror stort sett vil handle om Halo/Gears/Modern Warfare og masse Kinect-stuff. Forhåpentligvis tar jeg feil. Tror ikke det blir noe voldomt spennende på spillfronten, men personlig er jeg mest interessert i mediebiten av keynoten da jeg håper de viser fremtiden for musikk+video fra Microsof, det som kommer på Xbox vil nok også komme for W8 og WP8. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 EA og spesielt Ubisoft har aldri vært av stor interesse, men både Sony og Microsoft vil bli sett med store forventninger. Streik og fri fra skolen passer godt i disse E3 dager med pressekonferanser natten lang Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gleder meg til EA håper de viser fram C&C Generals 2! Noen som veit om det er noen flere i morgen? Nintendo klokken 18.00 Åja, så ikke den jeg ^^. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Gametrailers E3 Er ikke helt overbevist om The Cave, enda. Endret 4. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
FoxHimself Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dagbladet kjører livestudio: http://live.dagbladet.no/studio/pressfiree32012/ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gametrailers E3 Er ikke helt overbevist om The Cave, enda. Jeg synes det så genialt ut. Det beste fra spill som Limbo og Braid kombinert med item-baserte puzzles? JA TAKK! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ron Gilbert ja? Da spørs det vel om jeg ikke må få det med meg. Halv seks norsk tid sant? Ron Gilbert = instant success, må se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå