Gå til innhold

E3 2012 Presse Konferanse oversikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GT virker å være it å følge i år. Gamespot sleit jeg med i fjor, og jeg har i grunn ikke den følelsen at jeg misser noe med å ikke se Gamespot sin coverage.

GT har også noe pre-show natt til fredag. Hvor neste Star Wars-spillet blir annonsert o.s.v.

Lenke til kommentar

Jeg har i grunn slutta å håpe på nye konsoller, ved unntak av hva Nintendo vil vise oss. Men jeg håper på kanskje en overraskelse, som kan være ny konsoll fra Microsoft/Sony blir vist fram. Jeg tviler på at dette skjer på E3 grunn. Kanskje at GTA V blir annonsert en releasedato på,

Kanskje også flere eksklusiver fra MS og Sony som fatter min interesse som Last of Us og Forza Horizon. Det Brawl-spillet til Sony appellerer ikke til meg, eller det on-rails Fable-spillet fra MS. Eller bare nye lovende mulitkonsoll-spill som ikke er oppfølgere.

Håper også på en dato for Overstrike.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tomb Raider, Halo 4, Twisted Pixel Games' neste prosjekt, Dishonored, New Super Mario Bros 2 og Summer of Arcade er blant de heteste spillene for min del, men det jeg gleder meg aller mest til er å se den første bølgen med Wii U spill for første gang.

Jeg tror det blir en bra messe i år. :)

Lenke til kommentar

Jeg har flora av titler som vekker og pirrer mine sanser. Vises klart og tydelig på hvilke plattform jeg hører hjemme på:

Her er min liste:

The Last Of Us, det er blitt bekreftet at de vil vise en demo under E3

God Of War Ascension

Neste prosjekt fra David Cage

Mer Tomb Raider

Såklart kan jeg ikke utelukke GTA V!

Paper Mario 3D

New Super mario Bros 2

Kan jeg også håpe på noe fra Last Guardian

Bioshock Infinite, selvom det er blitt utsatt til neste år.

Noe nytt om kommende Command And Conquer Generals 2, samt mer fra Company Of Heroes 2

Noen titler til Vita som Call Of Duty eller Assassins Creed spill

DOTA 2

Mer om maskinen Wii U

Er litt mye ønsketenking her, men jeg håper på masse snadder her!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

GameTrailes.com sender en "first look special" kl. 07.00 fredag morgen norsk tid.

GTTV kicks off E3 a few days early again this year, featuring many world exclusive trailers, reveals, and game announcements that you simply can't miss.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...