galskab Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 I know, men trenger desverre reklame for å finansiere domenet. :/ Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nice Veldig bra utført, kanskje litt kjedelig, men helt greit, design. Fantes en lignende side før, men den forsvant av ukjent grunn. Har hendt jeg har savna den. Hadde synes det hadde vært greiere med kr / dl ren alkohol som enhet (vet ikke helt hva alkohol/kr beskriver). Også hadde det jo vært stilig med ikoner for rødvin, hvitvin, likør, sprit etc. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Nice Veldig bra utført, kanskje litt kjedelig, men helt greit, design. Fantes en lignende side før, men den forsvant av ukjent grunn. Har hendt jeg har savna den. Hadde synes det hadde vært greiere med kr / dl ren alkohol som enhet (vet ikke helt hva alkohol/kr beskriver). Også hadde det jo vært stilig med ikoner for rødvin, hvitvin, likør, sprit etc. Ja, ikoner var en god idé! Alkohol/kr er antall kroner per milliliter ren etanol om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det ultimata hade varit en extra tab med svenska priser Annars är sortering på produktionsland en önskan. Lenke til kommentar
agne Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Få bort STROKE og mindre border-radius! Da virker du mer proffersonell Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kom på denne siden for jeg skulle sjekke priser idag. Men neste side-knappen funker ikke (står bare 1 side selv om det er mer) så du ser bare 10 produkter uansett. Funka jo bra før, hva har du gjort? Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Om du skal ha den med reklame ville jeg fjernet alt av design og kun brukt noen få linjer her og der. mørk grå bakgrunn med kun tekst i hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå