cs_ Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er denne disken kompatibel med dette hovedkortet? Da tenker jeg i forhold til hastigheten som står på disk-en: 6gb/s. Hvis ikke hovedkortet støtter denne hastigheten, vil den fortsatt fungere? Bare med lavere (maksimal) hastighet. At jeg ikke får full utnyttelse er ikke så viktig ettersom jeg kommer til å erstatte hovedkortet/PC-en om ikke så altfor lenge, men skulle gjerne dratt litt nytte av den fram til da. Regner med at jeg vil merke forskjell fra en 7200rpm disk. Lenke til kommentar
slippern Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men P35 hovedkortet støtter vell neppe SATA 600, så da må du kjøpe en sata kontroller til noen få hundrelapper da får du ytelse Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 SSD'en er kompatibel , men HK'et støtter ikke mere enn 3 Gb/s ( i praksis har det lite å si ). Råder deg ikke til å kjøpe en billig SATA 600 kontroller. Vent heller til du får et nytt HK , med native 6 Gb/s porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå