Roger Nystad Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tror ikke det er noen andre som har opprettet en slik tråd, så jeg tok meg anledning til å starte en! For dem som er usikker på hva denne tråden handler om, er det slik at du skriver om noe kleint eller artig som du har opplevet, og legger til "Den følelsen når.." : ) Eksempel: Den følelsen når du har rota med ei på fest, og dagen etter finner ut at det var kontaktlæreren til din sønn. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2012 20 Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Den følelsen når du knuser din splitter nye HTC One X... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Kjempe gammel tråd, og innlegg nr #2 sier alt, men jaja. #Den følelsen når 5 stykker på rad slår deg i Hearthstone. Endret 28. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Den følelsen når du svarer i en "ny" tråd før du ser at den var kjempegammel og en eller annen hadde bumpet den. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Den følelsen når du svarer i en "ny" tråd før du ser at den var kjempegammel og en eller annen hadde bumpet den. Haha. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Moderatormelding #denfølelsen når jeg flyttet tråden til OT-baren 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) #Den følelsen når jeg hørte på Kim Dotcom musikk.. [Modtalk] Er det mulig å forandre på trådnavnet? Hadde vært fint med f.eks #Den følelsen, istedenfor "Den Store #Den følelsen Tråden!".. Endret 28. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Den følelsen når man ser et emne med tittelen "Hjelp! OBS: HASTER!!". 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er det mulig å forandre på trådnavnet? Hadde vært fint med f.eks #Den følelsen, istedenfor "Den Store #Den følelsen Tråden!".. "#Den følelsen" er ikke en beskrivende emnetittel, men jeg er helt med på å bytte emnetittel om du kan komme med forslag. Send meg en PM med et forslag, så skal vi se om det kan byttes. #Den følelsen når jeg ikke er helt sikker på hvordan dette fungerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 #Den følelsen når du er så vanvittig sliten etter en dag på jobb. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Den følelsen når du ikke aner hva dine følelser betyr.... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 #denfølelsen når du mister kontrollen på lillemann når du står og pisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) #Den følelsen når du er deprimert.. Endret 3. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Den følelsen når du bruker så lang tid på et godt svar at du får "You do not have permission to reply to locked topics." Jeg limer det inn her isteden. Flere eksempler: "Jeg er så visst ikke ute etter å diskutere." "Først spilte de visst bridge, så viste de meg whist." "Jeg vil så visst ikke ha denne tråden." "Jeg viste ikke frem rompa mi." "Jeg viste ham ikke fingeren, men jeg viste ham døra." "Hvis han ikke visste hva whist var ville det så visst vise seg snart." "Jeg visste ikke om vi måtte vasse, men steinene var så hvasse at det neppe ville være vist". "Dommen var visst ikke rettvis". "Jeg viste ham visa med gitaren på dritaren." Endret 3. februar 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 #Den følelsen når du spiller et fett spil på PC... Aw.. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Den følelsen når du kliner hårvoks i ansiktet istedenfor hudkremen 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Den følelsen når du bruker så lang tid på et godt svar at du får "You do not have permission to reply to locked topics." #denfølelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 #Den følelsen når du ser at du har spilt 100 timer i Battlefield 4. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 #denfølelsen når du er så jævlig close til 6 på en prøve og ikke har gjort en shit for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå