MatFanatiker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fra Tyskland? Høres i så fall rart ut fordi den første smaken var cherry, så kom peach, lime/lemon og coco cherimoya, mener ikke en av de? Har ikke hørt om noe eple smak, eller kanskje du snakker om en annen? De kan godt hende Smakte ivertfall veldig likt eple Bomba ble tatt ut av salg tidlig i 2010 i Norge, fantes i Sverige en liten stund etterpå og man fikk den i 4 smaker Det var synd at de tok den vekk.. var favoritt drikken min.. Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 nå er den nye Redbull Zero Calories kommet ut i norge, selges på dagligvarebutikker. smaker piss :/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Den nye battery frsh var veldig god Red bullen er helt grei Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Den nye battery frsh var veldig god Red bullen er helt grei hvor fikk du tak i battery frsh? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 hvor fikk du tak i battery frsh? Til å har jeg kjøpt den på Eurospar og Meny, har også ett den på Narvesen, bare gå en plass de selger brus og lignende så finner du den Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Smaker denne akkurat det samme som den brusversjonen av Mountain Dew. Denne drikken ble vel også forbudt siden det var ett for høyt koffein innhold i den, men kommer den tilbake som en energi drikk mon tru? har ikke fått smakt den enda selv, men vil tro at smaken ligger tett opptil brusen. Brusen selges fortsatt i norge blant annet på meny. http://www.goodcandy...tain-dew-energy vi skal ihvertfall gjennom Pepsi og ringnes, begynne å selge adrealine utgave av denne til sommeren Endret 2. mars 2013 av ulv666 Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Spennede, men battery finnes jo allerede i 568ml (1 pint) boks, er det egen 500ml? Og blir det begge smakene med den nye? Eller bare original? Lurer også på om dette er mtn dew adrenaline som det snakkes om? Er den du har lagt bilde ut av, det er snakk om. mountain dew adrenaline battery Pint går dessverre ut, da dette var limited edition, men er lov å håpe på en comeback. solgte veldig bra. kommer kun foreløpig i battery fresh på 0,5, og vanlig battery på 0.33 single og 6pk Endret 2. mars 2013 av ulv666 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 I militærleiren som ligger i Thun, Sveits så selger de en egen energidrikk. Husker ikke helt hva den heter, noe sånn som Swiss Army Bullet tror jeg. Smaker ganske likt som vanlig RedBull, men ørlite mer koffein. Blir noen sånn ila en rotasjon Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 http://i50.tinypic.com/2z5u780.jpg Da var den nye Mountain Dew Adrealine kommet ut.. Er deffentlig min nye favoritt ... Er kun å få tak i på Kiosk og bensin, kommer i dagligvaren etterhvert. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 God den Kjøpte den fredag 29. mars for første gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg er 14 og har aldri smakt energidrikk. Grunnen er at jeg ikke får lov, av pappa, men når folk driver å skryter at de har smakt den nye redbullen, kan jeg "skryte" av at jeg aldri har smakt det. Og folk blir like overrasket over det hver gang Faren din er en smart mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Jeg er 14 og har aldri smakt energidrikk. Grunnen er at jeg ikke får lov, av pappa, men når folk driver å skryter at de har smakt den nye redbullen, kan jeg "skryte" av at jeg aldri har smakt det. Og folk blir like overrasket over det hver gang Faren din er en smart mann! Ahahahahahahaa, synes det var dårlig gjort å dra opp en to år gammel post Jeg dæææver, klein jeg var den gangen Endret 14. juli 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 haha og jeg som starta med å ha smakt på under 200 energy drink. Nå er det vel nærmere 1000 Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Her e de eg husker Adrenaline energy Battery Battery lime sugarfree Battery frsh Battery Remix Battery twisted Black orginal Black Orange Black Mint Black Sex energy Burn Orginal Burn Blue Burn Lemon Burn Berry Burn Mocha Burn tropical Burn sugarfree Burn Mango Sugarfree Bad Dog Bull Dog Kommer me resten senere har ikkje tid til å skrive resten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå