Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 digg, men det hadde kanskje vært bedre å oppdatere lista på det allerførste inlegget, tråden din liksm, siden om du oppdaterer mitt i blir den oversett og glemt etterhvert Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 digg, men det hadde kanskje vært bedre å oppdatere lista på det allerførste inlegget, tråden din liksm, siden om du oppdaterer mitt i blir den oversett og glemt etterhvert Men den er allerede sitert på, da vil den forigge fortsatt ligge der. Litt rart når man har sitert, så finnes ikke det man har sitert fra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 digg, men det hadde kanskje vært bedre å oppdatere lista på det allerførste inlegget, tråden din liksm, siden om du oppdaterer mitt i blir den oversett og glemt etterhvert Men den er allerede sitert på, da vil den forigge fortsatt ligge der. Litt rart når man har sitert, så finnes ikke det man har sitert fra Okei .... Men chill uansett at du oppdaterte Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 oi :O det var mangen! btw har du den mocha burnen 500ml og vet du om de selger CULT cola i norge? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) oi :O det var mangen! btw har du den mocha burnen 500ml og vet du om de selger CULT cola i norge? ja på begge Samler du? Jeg har 869 forskjellig energy drink i samlinga nå Endret 16. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 wow det var mangen jeg begynte å samle for 2 måneder siden, og har 54 forskjellige Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 wow det var mangen jeg begynte å samle for 2 måneder siden, og har 54 forskjellige bra start det da Jeg har samla i 2år og en måned Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Monster orginal Monster khaos Juissi Husker ikke alle smakene. Men disse tre sitter igjen. Jeg syntes at Battery + var best jeg Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 har du den nye trollfjord energy? den ble lansert 10 november :O og er 100% norsk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 har du den nye trollfjord energy? den ble lansert 10 november :O og er 100% norsk aldri hørt om Men googla, ser awsome ut, hvor selges den? Kan hende den bare er lokal Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 den er fra fredrikstad, selger den nok der, men kommer nok til å spre seg utover norge etterhvert Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) På alt av butikker eller bare utvalgte? Om den selges overalt i Fredrikstad så skal jeg vel få tak i den en gang på vei til Sverige Endret 16. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har den trollfjord Jeg fikk den på Meny butikken i Fredrikstad. Kontakt meg på PM hvis dere vil ha mer info. Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Bra innsats.. kommer 2 nye energi drikker i butikkene snart. 11 feb kommer nye battery fresh..er veldig god og frisk.. ingenting som minner om vanlig battery..Og endelig i 0,5 bx, til ca 19,90 kr. mountain dew adrenaline kommer 1 juni Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 mountain dew adrenaline kommer 1 juni Smaker denne akkurat det samme som den brusversjonen av Mountain Dew. Denne drikken ble vel også forbudt siden det var ett for høyt koffein innhold i den, men kommer den tilbake som en energi drikk mon tru? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Bra innsats.. kommer 2 nye energi drikker i butikkene snart. 11 feb kommer nye battery fresh..er veldig god og frisk.. ingenting som minner om vanlig battery..Og endelig i 0,5 bx, til ca 19,90 kr. mountain dew adrenaline kommer 1 juni Spennede, men battery finnes jo allerede i 568ml (1 pint) boks, er det egen 500ml? Og blir det begge smakene med den nye? Eller bare original? Lurer også på om dette er mtn dew adrenaline som det snakkes om? Lenke til kommentar
MatFanatiker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det fants en gang en sexergy med eplesmak vet ikke om den ennå fins Lenke til kommentar
MatFanatiker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Og var det ikke en som heter bomba? Såg ut som en liten granat med rødt innhold og grøn topp Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Det fants en gang en sexergy med eplesmak vet ikke om den ennå fins Fra Tyskland? Høres i så fall rart ut fordi den første smaken var cherry, så kom peach, lime/lemon og coco cherimoya, mener ikke en av de? Har ikke hørt om noe eple smak, eller kanskje du snakker om en annen? Og var det ikke en som heter bomba? Såg ut som en liten granat med rødt innhold og grøn topp Bomba ble tatt ut av salg tidlig i 2010 i Norge, fantes i Sverige en liten stund etterpå og man fikk den i 4 smaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå