Diskutant Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei! Vurderer å kjøpe iPhone, vil gjerne prøve ut noe nytt, og da iOS. Ønsker å prøve ut om det er like bra som folk skal ha det til, alle applikasjonene folk skryter av, om de er så raske osv osv. Har derfor tenkt å kjøpe en brukt iPhone 4 32gb. Har 16gb fra før i min HTC Desire, det er alt for lite. Det jeg da lurer på, er hvor mye en iPhone er verdt. Har sett sære priser som 4000 lignende. Etter min mening er iPhone overpriset. Uansett, hva er grei pris for en sånn iPhone, som fremstår som veldig pent brukt (lite riper o.l., ikke treig osv) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Rundt 3000. Kommer an på hvordan den ser ut. Jeg kjøpte min 16Gb for 2400. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Hvordan den ser ut vet jeg jo ikke mer enn ut fra bildene, og ut ifra "hans ord". Har forresten ikke funnet noe ennå, jeg bare vil vite hvor jeg skal lete uten å tro at jeg betaler en fin pris når jeg betaler 750 kroner for mye. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Face it, iPhone er knalldyrt, brukt eller ei. Kjøper du via finn, bruk den betalingsgarantien. Helt super, har brukt den flere ganger. 100% sikkert for både kjøper og selger. Da kan du teste mobilen først hvis den blir sendt i posten, og hvis alt er som lovet, kan du godkjenne beløpet slik at selgeren får de. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Ah, hvordan virker den, egentlig? Har aldri helt skjont finn sin egen forklaring.. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Jeg ville aldri ha betalt mere enn 1800-2000 kr for en brukt iPhone 4 med 32 GB uansett hvor fint den er brukt. For en iPhone 4 er en gammel telefon med utdatert teknologi blant annet. Fordi jeg kan jo få en fint brukt Samsung Galaxy S II til 2000 kr. Så hvorfor betale så mye for en iPhone 4 når jeg kan få en Galaxy S II (f.eks) mye billigere? Endret 27. mai 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Så hvorfor betale så mye for en iPhone 4 når jeg kan få en Galaxy S II (f.eks) mye billigere? Dette blir som å anbefale en som spør om passende pris på en BMW å kjøpe en Jaguar i stedet. Greit nok at du foretrekker Jaguaren selv, men ikke til mye hjelp for en som spør etter pris på en BMW. Teknologien er nok ikke så mye mer utdatert i en iPh 4 enn i S2, siden begge nå har fått etterfølgere, men begge er telefoner som er driftssikre og har god ytelse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Ja, finnes mange bedre telefoner jeg kunne kjøpt, det er jeg klar over. Skal være en veldig god pris før jeg ikke får en bedre telefon av annen type, men som sagt ønsker jeg bare å prøve ut iPhone, og vil ikke bruke for mye penger (derfor ikke iP4s). Selv om 2000-2500 er en grei pris, og 2500-3000 kanskje er mer en nok, så tror jeg at jeg må lete lenge før jeg finner en iPhone4 til 2000 kroner med det første.. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Da ville jeg heller valgt galaxy note. Kanon tlf. (Tidligere eier fest iphone 4/4s Noten er bedre på alle måter! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Da ville jeg heller valgt galaxy note. Kanon tlf. (Tidligere eier fest iphone 4/4s Noten er bedre på alle måter! Leser du i det hele tatt hva jeg sier? I innlegget rett over deg skriver jeg at jeg vet at jeg får bedre telefoner for prisen uansett, men at jeg vil prøve ut iOS og iPhone generelt. Dessuten er Note for stor for meg. Ville heller hatt S3 eller OneX hvis jeg skulle hatt en sånn telefon. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor du i heletatt vurderer å gå fra Desire til iOS. Kan du ikke bare kjøpe deg en iPod touch til under halve prisen isteden? Den har iOS og wlan så du får brukt apps etc som bruker internett. Lenke til kommentar
twb Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du må nok belage deg på å betale blodig overpris for en iPhone, brukt eller ny. På den positive siden holder bruktprisen seg bedre for iPhone enn andre telefoner, så du kan regne med å få solgt den med ikke altfor stort tap om (når?) du ombestemmer deg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor du i heletatt vurderer å gå fra Desire til iOS. Kan du ikke bare kjøpe deg en iPod touch til under halve prisen isteden? Den har iOS og wlan så du får brukt apps etc som bruker internett. Må ha ny telefon, min er begynt å slite, har ikke råd til både iPhone og iPod. Dessuten, hva skal jeg med iPod når jeg har iPhone og Spotify Premium? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor du i heletatt vurderer å gå fra Desire til iOS. Kan du ikke bare kjøpe deg en iPod touch til under halve prisen isteden? Den har iOS og wlan så du får brukt apps etc som bruker internett. Må ha ny telefon, min er begynt å slite, har ikke råd til både iPhone og iPod. Dessuten, hva skal jeg med iPod når jeg har iPhone og Spotify Premium? Du får en 8GB iPod for 1.2k,- der kan du ha Spotify og synce spillelistene dine og du får prøvd ut alle iOS features utenom GPS/radio som den ikke har. Uansett hvis du skal ha ny mobil blir å gå fra Android til iOS en negradering med tanke på features og muligheter med operativsystemet. Hvis du vil ha en helt greit telefon som det ikke er noe spesielt med og du vil betale for noe som er overpriset, sure go for iPhone. Hvis jeg skulle brukt 4k+ på en tlf hadde jeg heller kjøpt S3 tbh. iPhone 5 kommer vel til høsten også så det å kjøpe en telefon nå er bare dumt da du kan få en 4S mye billigere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå