TurtelWar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men kan selvsagt lage den selv.. Er jo ikke den største jobben Ja, var det jeg tenkte på Takk.. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tips: Ta med ordentlig datamus! Sparer mye tid på det faktisk + mye chillere å bruke enn mousepaden når man er stresset. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tok med datamus på IT2 eksamen, men her tviler jeg på at jeg får bruk for det. Det er vel tastaturet som blir brukt 99% av tiden? 1 Lenke til kommentar
Mariapakkiz Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Heisann, dere Har mange dokumenter jeg sikkert kunne dele med dere her, men spørsmålet er hvordan man legger til/laster opp et dokument??...sliiiiiter Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Klikk "bruk full editor" deretter last opp fil Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tok med datamus på IT2 eksamen, men her tviler jeg på at jeg får bruk for det. Det er vel tastaturet som blir brukt 99% av tiden? Joda, blir nok mest skriving med tastaturet. Samtidig, om du skal inn for å markere enkeltord, sjekke synonymordboka etc er det veldig kjekt med en skikkelig mus. Spent på morradagen og hva slags oppgaver som blir gitt, blir litt lesing av essays ikveld for å få inspirasjon ihvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Norsk er virkelig noe herk. Håper de er snille med oppgavene i år og at de lar oss skrive om et relativt fritt tema, uten å blande inn tullete litteraturhistorie. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) En snill norskeksamen tror jeg vi allerede nå kan fastslå at vi ikke får. Alle oppgavene har garantert en forbindelse med læreplanmålene. Endret 28. mai 2012 av hoyre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 En snill norskeksamen tror jeg vi allerede nå kan fastslå at vi ikke får. Alle oppgavene har garantert en forbindelse med læreplanmålene. Noe som også har vært tilfellet de siste årene, går jeg utifra? Noen av eksamensoppgavene de siste årene har vært rimelig greie spør du meg, i den forstand at de forutsetter lite kunnskap om forfattere og litteratur. Er vel vanlig praksis at en slik oppgave følger med? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Olav, du er et geni! Veit Jæn. Vet ikke hvor jeg tar det fra Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 VG3 VG2 VG1 Er alle 3 pensum på eksamen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Jepp. I vurderingsveiledningen står de forresten sammenfattet. Link i førstpost. Lenke til kommentar
Gjest22 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 VG3 VG2 VG1 Er alle 3 pensum på eksamen? Ja. Men ikke tenk på alle læreplanmålene. Ha som fokus at du skal skrive en god tekst, og les nøye den lille kommentaren som følger med hver oppgave. Der vil det stå hva som skal til for å vise høy måloppnåelse for akkurat dén oppgaven. Lenke til kommentar
Mariapakkiz Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hmm...litt av hvert her folkens ...håååååper det er til nytte for noen av dere 6 kjekke kommaregler.pdf Ã…_skrive_en_artikkel.pdf Ã…_skrive_essay.pdf Ã…_skrive_skjønnlitterært.pdf Ã…_tolke_dikt.pdf Ã…_tolke_en_episk_tekst.pdf Ã…_tolke_reklame.pdf ÃÆ’_analysere_sakprosatekster.pdf 3 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som har noen fine eksempler på gode artikler og gode kortsvar oppgaver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå