Gå til innhold

BK: Eg ser....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte å spørre, er det tatt av deg ?Savner exifdata .

Selvfølgelig er det jeg som har tatt det, er det lov å legge ut andres bilder her da:-) Står jo informasjon her da, jeg håper ikke jeg har skjult det:-). Tatt med Canon EOS 50D, med 60 mm canon macrolinse med mellomring, lukkertid 1/125s og ISO på 200 og f4:-) (ser at f ikke kom med på EXIF- data her)

Lenke til kommentar

Kjempe bilde.Har du brukt en form for mellomringer her,eller er det ett rent macro objektiv? Spør fordi jeg har en 40mm macro;)

Takk skal du ha, jeg har jo ett rent macroobjektiv i Canon EF-S 60mm Macro, og så bruker jeg mellomringen canon extensiontube EF25 i tillegg, det er fantastisk artig:-). De er takknemlige motiver:-), og med fantastisk detaljrikdom:-).

Lenke til kommentar
Kjempe bilde.Har du brukt en form for mellomringer her,eller er det ett rent macro objektiv? Spør fordi jeg har en 40mm macro;)
Takk skal du ha, jeg har jo ett rent macroobjektiv i Canon EF-S 60mm Macro, og så bruker jeg mellomringen canon extensiontube EF25 i tillegg, det er fantastisk artig:-). De er takknemlige motiver:-), og med fantastisk detaljrikdom:-).

:)

Lenke til kommentar

Glemte å spørre, er det tatt av deg ?Savner exifdata .

Selvfølgelig er det jeg som har tatt det, er det lov å legge ut andres bilder her da:-) Står jo informasjon her da, jeg håper ikke jeg har skjult det:-). Tatt med Canon EOS 50D, med 60 mm canon macrolinse med mellomring, lukkertid 1/125s og ISO på 200 og f4:-) (ser at f ikke kom med på EXIF- data her)

Beklager min uttalelse, men synes jeg dro skjensel på bildet og da uten exifdata..sorry, veldig lei meg der..burdte holdt kjeft :wallbash:

Lenke til kommentar

Oppskriften er en stødig hånd, ett svært godt macroobjektiv med mellomring:-). Jeg har etterhvert blitt god på manuell fokus, og så er det en fordel med lite vind. Men det viktigste er nok å øve og øve og øve:-). Jeg nærmest "bodde" sammen med denne og slektningene dens forrige sommer. Snart er det tid igjen:-): Du hadde ett flott macro selv:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...