Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Eg ser.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Helt rått, rett og slett jeg finner ikke ord..de øya !! Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Helt rått, rett og slett jeg finner ikke ord..de øya !! He he, ja og tredagers skjegg:-). Ha en fin pinsehelg! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Glemte å spørre, er du fotografen ? Savner exifdata ..litt synd fordi vi som seere kan bli betyderlig bedre via informasjon . Endret 25. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Glemte å spørre, er det tatt av deg ?Savner exifdata . Selvfølgelig er det jeg som har tatt det, er det lov å legge ut andres bilder her da:-) Står jo informasjon her da, jeg håper ikke jeg har skjult det:-). Tatt med Canon EOS 50D, med 60 mm canon macrolinse med mellomring, lukkertid 1/125s og ISO på 200 og f4:-) (ser at f ikke kom med på EXIF- data her) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kjempe bilde.Har du brukt en form for mellomringer her,eller er det ett rent macro objektiv? Spør fordi jeg har en 40mm macro;) Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Kjempe bilde.Har du brukt en form for mellomringer her,eller er det ett rent macro objektiv? Spør fordi jeg har en 40mm macro;) Takk skal du ha, jeg har jo ett rent macroobjektiv i Canon EF-S 60mm Macro, og så bruker jeg mellomringen canon extensiontube EF25 i tillegg, det er fantastisk artig:-). De er takknemlige motiver:-), og med fantastisk detaljrikdom:-). Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kjempe bilde.Har du brukt en form for mellomringer her,eller er det ett rent macro objektiv? Spør fordi jeg har en 40mm macro;)Takk skal du ha, jeg har jo ett rent macroobjektiv i Canon EF-S 60mm Macro, og så bruker jeg mellomringen canon extensiontube EF25 i tillegg, det er fantastisk artig:-). De er takknemlige motiver:-), og med fantastisk detaljrikdom:-). Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Glemte å spørre, er det tatt av deg ?Savner exifdata . Selvfølgelig er det jeg som har tatt det, er det lov å legge ut andres bilder her da:-) Står jo informasjon her da, jeg håper ikke jeg har skjult det:-). Tatt med Canon EOS 50D, med 60 mm canon macrolinse med mellomring, lukkertid 1/125s og ISO på 200 og f4:-) (ser at f ikke kom med på EXIF- data her) Beklager min uttalelse, men synes jeg dro skjensel på bildet og da uten exifdata..sorry, veldig lei meg der..burdte holdt kjeft Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Det går bra, det er bedre å spørre enn å lure. Og du kan jo ha sett det før, dette er ikke den eneste siden denne ligger på:-). Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 supert........hva er oppskriften her??? Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Oppskriften er en stødig hånd, ett svært godt macroobjektiv med mellomring:-). Jeg har etterhvert blitt god på manuell fokus, og så er det en fordel med lite vind. Men det viktigste er nok å øve og øve og øve:-). Jeg nærmest "bodde" sammen med denne og slektningene dens forrige sommer. Snart er det tid igjen:-): Du hadde ett flott macro selv:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg