Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med skjermdriveren (Tror jeg)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har grubla en del over hva jeg må gjøre med datamaskinen min men har gått tom for ideer, både fra meg og fra nettet.

Greia er så enkel som at skjermdriveren slutter og virke og blir gjenopprettet. Noen ganger får jeg blå skjerm av det. Det skjer bare innpå spill som League of Legends og Diablo 3, ikke når jeg er på maskinen vanligivs, for eks; internett, filmer osv.

Det merkelig er at dataen fungerte fin en uke nå, 2 uker siden så oppførte den seg på samme måte men av en eller annen grunn fungerte den i en uke, men nå i 2 dager får jeg så vitt gått innom menyer innpå nevnte spill før skjermen flimrer og lager merkelige figurer, kan man si.

Har prøvd og oppdatere driver og slette driver og installere ny (Selv jeg tror jeg ikke fikk det til helt... siden maskinen installerte driveren selv før jeg fikk gjort det, det var den nyeste driveren, vel og merke)

Jeg har Windows vista 64 bit, skjermkortet er Nvidia GeForce GTX 260 og driverversjon er 8.17.12.9610, som skal være den nyeste ifølge Nvidia's hjemmeside.

Takk for svar og beklager om dette har blitt spurt om før, fant noen emner om samme problem, men der hadde vedkommende funnet ut feilen selv, så fikk ikke mye hjelp derfra :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...