espenkorsn Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Heisann, Etter å ha blitt ganske så lei av å surfe hele internett og spurt personer av ymse slag, så ser jeg meg lei i å være usikker ! Det jeg lurer på er om dette tv "SAMSUNG PS64E8005" støtter tilkobling av tastatur og mus, uavhengig av hvilket merke det er ? Blåtann, Wifi eller USB, samme det. Finner altså ikke ut en skjit om akkurat dette, skal sies at jeg også er helt på trynet trøtt, men trenger hjelp litt sånn kjapt ! På forhånd takk, og ha en usedvanlig flott helg/pinse ;D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ser ingen grunn til at den skulle støtte det. Er det ikke tastatur på fjernkontrollen? Lenke til kommentar
espenkorsn Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Iom at TV er 2012 mod, har 3 usb-inntak og har ekstrautstyr som f.eks bluetooth-tastatur så burde jo egentlig tredjeparts utstyr funke om de har samme tilkobling, samt at det er av relativt ny årgang. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Nei desverre støtter ikke samsung d serien usb tastatur eller mus Årets E serie støtter støtter tastatur usikker på mus Lenke til kommentar
espenkorsn Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Er E-Serien det er snakk om, så blir spanande å sjå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå