AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nokre gonger får eg ei lita "kule" på tunga, nær tuppen. Den er litt øm, men blør ikkje Ho forsvinn sporlaust etter nokre dagar. Men kva er eigentleg dette? Kveser på tunga? Dersom er bit meg sjølv i tunga akkurat der "kulen" er, kjem det ikkje noko ut. Kveser i andletet inneheld jo "majones". Eg trur ikkje det er alvarleg, men eg lurar på kva det er for noko. Anonym poster: fe11b22bdfb4fc1268caef5052f46967 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Eg kan ikkje redigera anonyme innlegg, men eg vil leggje til informasjon: Det går fleire månader mellom kvar gong kulen dukkar opp. Han varar berre i nokre dagar, før han forsvinn. Og det er berre ein av gongen. Eg hugsar ikkje om han alltid kjem på nøyaktig samme plass, men han er alltid nær spissen av tunga. Anonym poster: 51d7f7132f50e820ed708be742891745 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sannsynlig en form for papilitis, betennelse i en eller flere av smaksløkene etter en oppstått rift etter at en har brent seg, eller bitt i tungen. Sjelden det oppstår spontant uten ytre form for traume. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå