Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp til treningsprogram

Anbefalte innlegg

Vil gjerne begynne å trene da jeg begynner å komme i dårlig form. Har alltid vært høy og tynn, men i det siste har jeg lagt på meg mye på magen og rundt på sidene. Begynner også å få "tits" Har også blitt litt for brei for flere av buksene mine. Er en gutt på 18 år, 186 cm høy og veier nå 86 kilo. For 2-3 mnd siden varierte jeg mellom 78-81. Drikker ekstremt med brus og energidrikker som jeg nå skal kutte ned/ut på. Spiser greit og variert, men har blitt litt mye junk food. Jeg er veldig tent på å begynne å trene ordentlig nå, har tid og er villig til å trene hver dag om det trengs. Vil ikke starte med å dra på ordentlig treningsstudio enda, men har tilgang til 3dmølle, benkpress, vektsett med forskjellig tyngde på, og boksebag. Er dette bra nok i starten? Har også mange muligheter for å gå turer eller løpe i nærmiljøet. Har aldri trent etter treningsprogram før, men har og er "litt" aktiv iallefall. Blir ikke sliten av å gå 30 min f.eks for å si det sånn.

Noen som kan anbefale noen bra treningsprogram for de ressursene jeg har? Vil få bedre kropp og kondisjon generelt, også kan jeg vel tenke på å bygge muskler senere? Sommeren er jo rett rundt hjørnet så er vel for sent å få en skikkelig forbedring men hadde vært greit å sett LITT bedre ut iallefall

Takker for alle svar, spør gjerne hvis dere trenger noe mer info Anonym poster: 31f6f1165b957f74316316f5fd1cb96d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...