Akando Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Hei! På jakt etter en ny laptop som jeg kan dra med meg på ferier osv uten stress, men som også kan games på. Tittet litt på Alienware sin nye M14x med 650m kortet i. Er det noen andre alternativer som gir like mye ytelse i samme størrelse? På forhånd takk! Endret 25. mai 2012 av Akando Lenke til kommentar
okwepeokwe Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei! På jakt etter en ny laptop som jeg kan dra med meg på ferier osv uten stress, men som også kan games på. Tittet litt på Alienware sin nye M14x med 650m kortet i. Er det noen andre alternativer som gir like mye ytelse i samme størrelse? På forhånd takk! Sjekka gjennom prisjakt.no og svaret er nei. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Finnes ikke andre 14-tommere med et like sterkt skjermkort som AW's 14-tommer. Endret 25. mai 2012 av thomit Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nærmeste du kommer blir multicom Kunshan W150E, som sparer deg 100 gram for en betydelig større skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå