knockertommy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Lurer på om det er noen som kan anbefale meg den ene fremfor den andre, vet ikke helt hvilken jeg skal velge. begge koster rundt 2000-2200 kr. Er det noen andre å anbefale i denne prisklassen. På forhånd takk, mvh. Knockertommy Lenke til kommentar
tommis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg ville anbefalt iriver, rett og slett fordi jeg har utrolig god erfaringer med produktene dems. Har en imp-350 selv og er utrolig fornøyd!! Oser kvalitet og brukervennlighet, finesser osv. ++ Kan garantere deg at du ikke blir skuffet Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har selv ifp190tc, kjempebra spiller. Eneste jeg kan si er litt negativt er selve formen på spilleren. Har du den i lomma på en litt småtrang bukse (eks. jeans) kan det fort bli ubehagelig, ettersom den er trekantformet. For meg er ikke dette noe problem, bruker ikke så trange bukser... Men ellers, funksjonsmessig og kvalitetsmessig sett synes jeg den er helt topp. Ser ikke så ille ut heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå