Klinghoffer Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Har hatt en LaCie-harddisk i en god stund nå, men plutselig sluttet den å funke som den skulle. Når jeg kobler den til finner PCen den, men når jeg går inn i mappene ligger det ingenting i de. Når jeg så prøver å legge over ting på den, starter den å legge over, men så virker det som harddisken plutselig blir koblet fra, og PCen finner den ikke lenger, og overføringen blir avbrutt. Det har vært veldig varierende om den funker litt, eller i det hele tatt. Hva kan problemet være? Har prøvd å formatere den, men det hjalp lite. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det kan være "kontrolleren" i det eksterne kabinettet som har streiket. Det har skjedd på en LaCie disk jeg hadde. Jeg skrudde disken ut av kabinettet og monterte den internt i PC'en, og den fungerer fortsatt over to år senere. Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Hørtes svært komplisert ut for meg Men takk for svaret da! Har forresten bare en laptop (skole-pc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå