Joachim_F Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sommervarmen har fortsatt ikke ført til spilltørke. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Har akkurat hamstret via Because We May. Nesten synd at jeg hadde mye der fra før. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jøss, Alan Wake (båe to) på GoG. Kanskje eg skal prøve American Nightmare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Alan Wake er ganske stilig. Liker at de i utgangspunktet gikk for en sandbox-verden, det gir deg følelsen av at du faktisk tramper rundt i en by/et landskap istedet for at du bare farter igjennom en serie nivåer. Ser steder i horisonten som du ender opp med å besøke senere osv. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er American Nightmare blitt sandbox ?? Da må jeg jo skaffe meg det pronto. Denne versjonen dropper forgjengerens mislykkede Kinect-integrering Hva i pøkesen ?? Mener du at det forrige ikke fungerte?? Selv de som er lam fra halsen og ned kan jo vinne løp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå